از بادام درختی با پوست امسال برای تهیه شکر قهوه ای استفاده می شود

یک مطالعه روی 65 فرد مبتلا به پیش دیابت نشان داد که رژیم غذایی حاوی 20 درصد کالری از بادام درختی با پوست امسال سطح کلسترول LDL را به طور متوسط 12.4 میلی گرم در دسی لیتر کاهش می دهد.

سطوح بالای لیپوپروتئین های LDL در خون شما که به عنوان کلسترول “بد” نیز شناخته می شود، یک عامل خطر شناخته شده برای بیماری قلبی است.

رژیم غذایی شما می تواند اثرات عمده ای بر سطح LDL داشته باشد. برخی مطالعات نشان داده اند که بادام به طور موثری LDL را کاهش می دهد.

مطالعه دیگری نشان داد که خوردن 1.5 اونس (42 گرم) بادام در روز کلسترول LDL را 5.3 میلی گرم در دسی لیتر کاهش می دهد و در عین حال کلسترول HDL “خوب” را حفظ می کند.

شرکت کنندگان همچنین چربی شکم خود را از دست دادند.

خوردن یک یا دو مشت بادام در روز می تواند منجر به کاهش خفیف کلسترول “بد” LDL شود که به طور بالقوه خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد.

بادام

بادام بیشتر از کاهش سطح LDL در خون شما انجام می دهد.

آنها همچنین از LDL در برابر اکسیداسیون محافظت می کنند، که گامی مهم در توسعه بیماری قلبی است.

پوست بادام سرشار از آنتی اکسیدان های پلی فنل است که از اکسید شدن کلسترول در لوله های آزمایش و مطالعات حیوانی جلوگیری می کند.

این اثر زمانی که با آنتی اکسیدان های دیگر مانند ویتامین E ترکیب می شود حتی قوی تر می شود.

یک مطالعه انسانی نشان داد که مصرف میان وعده بادام به مدت یک ماه، سطح کلسترول LDL اکسید شده را تا 14 درصد کاهش داد.
این باید به مرور زمان منجر به کاهش خطر بیماری قلبی شود.

کلسترول LDL “بد” می تواند اکسید شود که گامی مهم در توسعه بیماری قلبی است. نشان داده شده است که خوردن بادام به میزان قابل توجهی LDL اکسید شده را کاهش می دهد.