انتخاب شکلات رنگی ریز بر مبنای رنگ و ظاهر ممنوع شد

شکلات یکی از خوراکی‌های پرطرفدار است که در دسته شیرینی‌های محبوب دنیا قرار می‌گیرد که به دلیل انرژی و حس قوی شادی و لذتی که هنگام خوردن آن به آن‌ها می‌افزاید، نام آن در بین بسیاری از افراد با شادی گره خورده است.

در سال‌های اخیر، بسیاری از انواع شکلات رنگی ریز و افزودنی‌های مختلف متناسب با سلیقه‌های مختلف ظاهر شده‌اند.

اما آیا تاریخچه شکلات را می‌دانید، چه کسی آن را اختراع کرد و چگونه شکلات به دست ما رسید و به شکل امروزی درآمد؟ این همان چیزی است که در سطور بعدی به آن پاسخ خواهیم داد.

عمدتاً از کاکائو تشکیل شده است و شیر و شیرین کننده های مختلف مانند شکر به آن اضافه می شود و به عنوان محصول نهایی به عنوان نوعی شیرینی استفاده می شود و اشکال زیادی دارد که در آن ظاهر می شود و در تولید بسیاری از شیرینی های دیگر

شکلات را می‌توانیم به شکل‌های مختلفی از جمله تکه‌های ساده، تکه‌هایی با مواد غذایی مختلف مانند شکلات سفید و همچنین می‌توان با مجموعه‌ای از مواد افزودنی مانند مغزها و همچنین کلوچه‌ها، علاوه بر شربت شکلات داغ، تهیه کرد.

ریشه کلمه شکلات، گرانترین نام یک نوشیدنی معروف در تمدن آزتک در مکزیک، نام “chocoatel” یا “chocolatl” است که به معنی آب تلخ است، بنابراین این نوشیدنی از آب، کاکائو، وانیل و وانیل تشکیل شده است.

برای اولین بار در قاره آمریکای جنوبی کشف شد و این در نتیجه گسترش درختان کاکائو در این منطقه بود و نمی توان گفت که کسی آن را به عنوان مهمترین جزء آن که کاکائو است اختراع کرده است. ، توسط کاشف اروپایی کریستف کلمب در سال 1502 پس از میلاد کشف شد.

مایاها و آزتک ها در سفرش به دریای کارائیب او را با دانه های کاکائو آشنا کردند و از او نوشیدنی خاصی درست کردند.کلمب دانه های کاکائو را به اسپانیا آورد که در آن نوشیدنی شکلاتی پخش شد که صد سال بعد در بقیه اروپا پخش شد. و در آن زمان به عنوان نوشیدنی ثروتمندان شناخته می شد.