بازار انواع کیک شکلاتی

کیک کلوچه از گروه های مهم محصولات غذایی صنعتی هستند که در تهیه آنها از مواد اولیه بسیاری مانند آرد گندم استفاده شده و با تولید این محصولات در انواع طعم های شکلاتی و میوه ای روانه بازار می گردد.

آرد گندم از مهمترین مواد اولیه در تهیه و تولید بسیاری از محصولات غذایی می باشد تا آنجا که گندم و آرد گندم به عنوان قوت و غذای اصلی بسیاری از مردم جهان معرفی شده است. در ایران نیز همانند بسیاری از کشورهای جهان، گندم ( آرد گندم) به عنوان مهمترین ماده غذایی و قوت اصلی ایرانیان به شمار می رود زیرا این ماده غذایی اگرچه به صورت مستقیم به مصرف نمی رسد اما در تهیه بسیاری از محصولات غذایی مهم و اصلی ایرانیان مانند نان (که از مشهورترین و مهمترین غذای مردم ما است) استفاده فراوانی می شود. علاوه بر انواع نان (لواش، تافتون، سنگک، بربری)، محصولات غذایی مختلفی در صنعت ایران با استفاده از آرد گندم تولید می شوند که از محبوبترین و مشهورترین آنها می توان به کیک و کلوچه اشاره کرد.

تولید انواع کیک شکلاتی

کیک و کلوچه ازجمله مهمترین محصولات غذایی صنعتی در ایران به شمار می روذ دلیل این امر نیز تقاضای فراوان مردم برای خرید کیک و کلوچه می باشد و همچنین برای پاسخگویی به این تقاضای فراوان مصرف کنندگان و مشتریان، شرکت ها و فعالان تجاری و اقتصادی بسیاری به تولید انواع کیک و کلوچه می پردازند و همین امر عاملی شده است تا میزان تولید، عرضه، فروش و مصرف انواع کیک بسته بندی شده در طعم های گوناگون و شکل های مختلف بسیار زیاد باشد. بدون شک کیک شکلاتی ازجمله مهمترین طعم های کیک تولید شده در ایران و جهان می باشد زیرا این طعم ویژه مورد پسند بسیاری از هموطنان و عزیزانمان در ایران قرار گرفته است.