با این شیر می توانید به درد عضلانی پایان بخشید

آیا نمی دانید که آیا شیر سالم است و آیا نوشیدن آن فوایدی دارد؟ شیر سرشار از مواد مغذی مهمی است که هر روز به آنها نیاز دارید. خوردن یا نوشیدن روزانه دو یا سه وعده شیر یا محصولات لبنی مانند دوغ، ماست یا پنیر، این مواد مغذی حیاتی را تامین می کند. در اینجا چند نمونه از مواد مغذی که شیر را سالم می کنند آورده شده است.

آیا می دانید که یک لیتر شیر چند لیوان است و چگونه می توان آن را اندازه گیری نمود تا بتوانید پی به میزان دقیق آن ببرید؟

پروتئین ها
پروتئین های با کیفیت بالا به طور طبیعی در شیر وجود دارد. اینها بلوک های ساختمانی برای استخوان ها و ماهیچه های شما هستند. هر روز ماهیچه های شما تجدید می شوند و برای این کار به پروتئین نیاز دارید. اگر از نظر بدنی فعال هستید، ترجیحاً بعد از ورزش به پروتئین اضافی نیاز دارید.

توجه نمایید که یک کیلو گوشت برای چند نفر قیمه را لازم است و همواره چه اندازه از آن می تواند برای مراسمات و میهمانیها مورد استفاده باشد؟

کلسیم و فسفر
کلسیم و فسفر موجود در شیر نقش مهمی در حفظ استحکام استخوان ها و دندان ها دارند. این امر به ویژه برای کودکان و جوانان و همچنین برای افراد مسن که می خواهند سالم بمانند بسیار مهم است.

ویتامین های B2 و B12
ویتامین‌های B2 و B12 واقعاً مهم هستند زیرا انرژی را در بدن آزاد می‌کنند که می‌تواند توسط عضلات شما استفاده شود. آنها همچنین به کاهش خستگی کمک می کنند.

برای ورود به سایت اراد برندینگ تنها کافی است بر روی بخش مربوطه کلیک نموده تا به درگاه مورد نظر وارد شده و راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

بیشتر در مورد پروتئین ها
حقایقی در مورد شیر
آیا می دانستید که…

یک لیوان 200 میلی لیتری شیر حاوی 240 میلی گرم کلسیم است؟ 365 گرم بروکلی نیز حاوی 240 میلی گرم کلسیم است.

با ترکیب وایتکس و آلومینیوم می توانید شفافیت لازم را برای آن به همراه آورد تا قادر بود نسبت به روشنایی کافی آن اقدام نمود.

  • منابع:
    1. Is milk healthy?

  • تبلیغات: 
    1. پارچه اسپان باند بیمارستانی درمان ضخم
    2. بهترین رنگ پارچه مبلی
    3. شیلنگ باعث نجات شناگری شد
    4. پارچه مبلی با نازلترین قیمت