برند معتبر کیک لالایی

صنایع غذایی محمدپور از شرکت های مهم و معتبر تولیدی انواع کیک و بیسکوییت در آذربایجان شرقی است که محصولات خود را با برند لالایی عرضه می کند.
در مقالات پیشین اطلاعات سودمند و مفیدی در مورد بسیاری از برندهای معتبر کیک کلوچه در ایران ارائه شد و در این متن نیز به معرفی یکی دیگر از شرکت های معتبر تولیدکننده انواع محصولات غذایی آردی به ویژه انواع کیک های بسته بندی شده پرداخته می شود.

اما پیش از معرفی این شرکت بزرگ باید خاطر نشان کرد که شرکت های تولید کننده محصولات غذایی محصولات تولیدی خود را با نام های مختلف و نشان های تجاری متفاوت عرضه می کنند. این نام و نشان های تجاری می تواند با نام شرکت تولیدی یکسان باشد و یا برگرفته از قسمتی از نان شرکت باشد مانند برند نوشین که بر گرفته از شرکت نوشین فرد لاهیجان بوده و یا برند ستاک که برگرفته از صنایع غذایی ستاک تهران است.

تولید انواع کیک با برند لالایی

در سال 1382 شرکتی در استان آذربایجان شرقی و در نزدیکی های مرکز این استان تاسیس شد که در ابتدا کار خود را با تولید و عرضه بیسکوییت و ویفر آغاز نمود اما به تدریج محصولات دیگری را نیز بر سبد تولیدی خود افزود و در حال حاضر تولیدکننده انواع کیک روغنی، رولی، ویفر، بیسکوییت، کلوچه و برخی از محصولات آردی دیگر است. صنایع غذایی محمدپور نام و نشان تجاری لالایی را برای محصولات خود برگزید و محصولات این شرکت به ویژه انواع کیک های بسته بندی شده آن با نام و نشان لالایی در بازار عرضه می شوند و از قضا محبوبیت خوبی نیز در بین مصرف کنندگان محصولات آردی بسته بندی شده دارند.