تولید انواع کیک کشمشی

با توجه به ارزش غذایی کیک کشمشی و اهمیت مصرف مواد غذایی و تغذیه سالم برای کودکان در مدارس، آیا با تولید انواع این محصولات و عرضه آن در بازار می توان مشتریان فراوانی را جذب نمود؟
بدون شک تولید کیک کلوچه یکی از محبوب ترین حوزه های تولیدی در صنعت به ویژه در صنعت غذایی ایران است. زیرا باوجود جمعیت 70 میلیونی کشورمان که بخش اعظم آن را کودکان، نوجوانان و جوانان شامل می شوند بازار محصولات غذایی صنعتی به ویژه بازار کیک و شیرینی، بسیار خوب و پرفروش می باشد. برای اثبات این موضوع می توان به اهمیت و توجه والدین و آموزگاران به تهیه و خرید تغذیه کودکان و نوجوانان در مدارس ایران اشاره کرد.

مصرف کیک راهی برای تامین انرژی کودکان

همانطور که مستحضرید کودکان و نوجوانان در طول روز به انجام بسیاری از بازیها و فعالیت ها مشغول هستند و این مقدار فعالیت بدنی در روز موجب می شود که انرژی بدن آنان به سرعت تخلیه گردد لذا نیازمند مصرف مرتب و مکرر مواد و محصولات غذایی سالم می باشند. به طوریکه با مصرف این محصولات غذایی، انرژِی و مواد مورد نیاز بدنشان تامین گردد. از این رو نقش والدین در خرید و تهیه تغذیه برای کودکان بسیار اهمیت می یابد زیرا آنان تلاش زیادی در انتخاب محصولات غذایی سالم کرده تا ضمن تامین انرژی بدن کودکان، آنها علاقمند باشند که این محصولات را به مصرف برسانند.

کیک کشمشی از بهترین تغذیه مدارس

کیک و کلوچه از محصولات غذایی بسیار مناسب برای تغذیه کودکان هستند زیرا علاوه بر اینکه کودکان و نوجوانان علاقه وافری به مصرف کیک های خوشمزه و انواع کلوچه نشان می دهند، وجود مواد غذایی ارزشمند مانند خشکبار کشمش در کیک کشمشی می تواند نیاز غذایی بدن آنان را نیز تامین نماید.