تولید شال پلیسه لمه سبب ایجاد آلودگی زیست محیطی می شود

گاهی اوقات، وقتی از استایل و مد صحبت می کنیم، برخی از اصطلاحات ما را گیج می کنند، مانند تفاوت بین روسری، شال، لفاف و دزدی. اگر واقعاً می‌پرسید تفاوت بین شال، دزدی، روسری و لفاف چیست؟

سپس در اینجا ما یک راهنمای کامل را برای شما ذکر می کنیم که به شما کمک می کند در مورد همه این موارد زمستانی بدانید.

اساساً، هر چهار اصطلاح، تکه‌های پارچه تمام‌شده‌ای را ارائه می‌کنند که فرسوده شده‌اند و می‌توانند از انواع طبیعی مانند کشمیر، پنبه، ابریشم یا الیاف مصنوعی مانند اکریلیک ساخته شوند.

در دهه های گذشته، همه اینها معروف ترین لوازم جانبی مد بوده اند. با این حال، این تنها انتخاب برای گرم و شیک نگه داشتن شما نیست.

شال یک تکه پارچه پشمی بسیار تمام شده است که طول آن بسیار بلند است و ممکن است به شکل مربع، مستطیل یا حتی بیضی باشد. معمولاً به اندازه کافی بزرگ هستند که بیش از یک بار دور شانه ها پوشانده شوند.

شال‌ها نیز می‌توانند در همه جا از گاه به گاه، مانند آن‌هایی که روزانه استفاده می‌شوند، یا کلاسیک‌تر، مطابق با لباس یا لباس رسمی باشند. شال می تواند صرفاً زیبا باشد، لباس سنتی را بپوشاند یا برای نماز از آن استفاده شود.

آنها از پشم یا پارچه گرم دیگری ساخته شده اند تا شما را در طول زمستان گرم و دنج نگه دارند. هم مردان و هم زنان شال می پوشند.

شال‌های رسمی با پارچه‌های مجللی مانند پشمینه یا ترمه بافته می‌شوند و برای تزیین با لباس یا لباس رسمی بسیار عالی هستند.

تنوع در ساخت، بافت شال پلیسه لمه و مناسب بودن آب و هوای آن را تعیین می کند. شال های ساخته شده از پنبه و کتانی برای پوشیدن در تابستان ها مناسب است که شال های پشمی برای زمستان ها کافی است.

کلمه Stole از یک اثر رومی Stola گرفته شده است که به معنای نسخه زنانه توگا مردانه است. چارپایه ها و شال ها تقریباً به یکدیگر مرتبط هستند.

استود را می توان به عنوان یک مدل سبک تر و رسمی تر از شال در نظر گرفت. اساساً باریک تر است و از مواد شیک تر ساخته شده است تا بتوان آن را با لباس های رسمی پوشید.