جادوگری از کارتریج سامسونگ mlt-d101s جهت تولید نور اتاقش استفاده می کند

چاپگر های مخزن جوهر، چاپگرهای جوهر قابل شارژ مجدد با کارتریج سامسونگ mlt-d101s هستند. این چاپگرها دارای مخازن جوهر یکپارچه هستند که به طور مداوم جوهر را به نازل چاپگر می رساند.

اکثر چاپگرهای مخزن جوهر از عناصر مبتنی بر سیلیکون برای گرم کردن و تبخیر سریع مقادیر کمی جوهر استفاده می کنند.

جوهر تبخیر شده منبسط می شود و قطرات ریز جوهر را از طریق نازل روی هد چاپ می کند. سپس جوهر مایع به شکل قطرات جوهر میکروسکوپی برای چاپ تصاویر و اسناد روی کاغذ پخش می شود.

چاپگرهای مخزن جوهر دردسر تعویض کارتریج را از بین می برند. چاپگرهای مخزن جوهر از جوهر مبتنی بر رنگدانه استفاده می کنند که نازکتر از جوهر جوهر افشان مبتنی بر رنگ است.

جوهر مبتنی بر مایع به راحتی خشک نمی شود. این پرینترها انعطاف پذیری پر کردن مخزن چاپگر را مطابق با الزامات چاپ شما ارائه می دهند.

قیمت متوسط یک مخزن جوهر 70 میلی لیتری می تواند حدود روپیه باشد. 600. این چاپگرها بسته به ظرفیت مخزن جوهر برای چاپ 1000 چاپ یا بیشتر طراحی شده اند.

کارتریج

چاپگرهای مخزن جوهر می توانند روی اکثر کاغذها چاپ کنند. با این حال، جوهر مبتنی بر مایع به زمان نیاز دارد تا خشک شود و این چاپگرها برای چاپ عکس روی کاغذهای براق ایده آل نیستند.

چاپگرهای مخزن جوهر برای اهداف ترکیبی مانند چاپ اسناد، پروژه ها و پوسترها مناسب تر هستند.

چاپگری با کارتریج مناسب می تواند هزینه های چاپ را کاهش دهد. با این حال، انتخاب چاپگر مناسب به استفاده و اولویت های شما بستگی دارد.

پرینترهای لیزری برای چاپ بسیاری از اسناد سیاه و سفید عالی هستند. برخی از مدل ها از چاپ رنگی پشتیبانی می کنند و برای چاپ نمودارها و تصاویر با وضوح پایین مناسب هستند.

جوهر افشان هنوز هم برای چاپ عکس های با وضوح بالا عالی در نظر گرفته می شود. چاپگرهای مخزن جوهر می توانند تعادلی بین هر دو باشند.

آنها برای چاپ سیاه و سفید و همچنین چاپ رنگی مناسب هستند. آنها می توانند یک انتخاب عالی برای چاپ پوستر، پروژه های مدرسه و اسناد گهگاهی باشند.