جیوه قرمز می تواندچهره شما را جوان نماید

گروه‌های خبری علمی با داستان‌هایی در مورد یک دستگاه همجوشی جیوه قرمز روسی با عملکرد ۲ کیلوتنی که از نظر تئوری در اختیار تروریست‌ها بود، پر شده است.

این البته این سوال را برمی انگیزد: جیوه قرمز چیست؟ پاسخ به این سوال تا حد زیادی بستگی به این دارد که از چه کسی بپرسید. آیا جیوه قرمز واقعی است؟ قطعا، اما تعاریف متفاوت است. سینابر/ورمیلیون رایج ترین پاسخ است. با این حال، بمب همجوشی تریتیوم روسیه جالب تر است.

توجه نمایید که جیوه قرمز می تواند مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد و همواره مشتریان را از سراسر دنیا به سوی خود جلب نماید.

عطارد قرمز چیست؟
سینابار/Vermillion
سینابار به طور طبیعی سولفید جیوه (HgS) است، در حالی که ورمیلیون نامی است که به رنگدانه قرمز مشتق شده از سینابر طبیعی یا ساخته شده داده می شود.
یدید جیوه (II) شکل آلفا کریستالی یدید جیوه (II) جیوه قرمز نامیده می شود که در دمای 127 درجه سانتیگراد به فرم بتا زرد تغییر می کند.

همواره لباس مجلسی شیک به عنوان یک پوشش مناسب و بسیار ایده آل برای شما تهیه شده است و می تواند مورد استفاده قرار بگیرد .

هر ترکیب جیوه قرمز رنگ که منشا آن روسیه است
قرمز را می توان در تعریف جنگ سرد از قرمز به معنی کمونیست نیز به کار برد. تردید وجود دارد که امروزه کسی از جیوه قرمز به این روش استفاده کند، اما این یک تفسیر احتمالی است.
یک ترکیب جیوه بالوتکنیک که احتمالاً قرمز رنگ است
بالوتکنیک ها موادی هستند که در پاسخ به فشرده سازی شوک با فشار بالا بسیار پرانرژی واکنش نشان می دهند. گروه Sci.Chem گوگل در مورد احتمال وجود یک شکل انفجاری اکسید آنتیموان جیوه بحث و گفتگوی زنده ای داشته است.

البته آراد برندینگ نیز می تواند یک مورد بسیار مناسب برای راهنمایی شما در جهت استفاده و خریداری این محصولات باشد.

بر اساس برخی گزارش ها، جیوه قرمز یک نیمه مایع قرمز گیلاسی است که از تابش جیوه عنصری با اکسید آنتیموان جیوه در یک راکتور هسته ای روسیه تولید می شود. برخی از مردم فکر می کنند که جیوه قرمز آنقدر انفجاری است که می توان از آن برای ایجاد واکنش همجوشی در تریتیوم یا مخلوط دوتریوم-تریتیوم استفاده کرد. دستگاه های همجوشی خالص نیازی به مواد شکافت پذیر ندارند.

توجه نمایید که ثبت نام وام اشتغال کمیته امداد  یک فرصتی است تا تمام کسانی که احتیاج مبرم به این مبلغ دارند خود را از مزایای ویژه ای بهره مند نمایند.

بنابراین دریافت مواد مورد نیاز برای ساختن آن آسان تر و حمل و نقل مواد مذکور از یک مکان به مکان دیگر آسان تر است.

  • منابع:
    1. What Is Red Mercury?

  • تبلیغات: 
    1. سنک زمرد قدیمی ترین سنگ دنیا
    2. پالت های چوبی به رنگ گچی
    3. قیمت انواع میوه استوایی خربزه شاخدار
    4. یک پتوی محافظ کودک یا حیوان عروسکی