خوردن یک کلوچه خرمایی در مشهد برای مردم جنوب ایران یک آرزو است

شکر قهوه ای و شکر سفید و همچنین خرما همه مواد شیرین در محصولات پخته شده از جمله کلوچه خرمایی در مشهد هستند.

شکر قهوه ای به دلیل داشتن ملاس برای محصولات جویدنی با طعم کاراملی ایده آل است. برای درست کردن شکر قهوه ای خودتان در خانه، باید شکر سفید را با ملاس یا شربت افرا مخلوط کنید.

شکر قهوه ای طعم شیرینی ها را افزایش می دهد، در حالی که شکلات چیپسی شیرینی کامل را به آن اضافه می کند.

این دستور غذا را می توان تا یک ماه در یک ظرف در بسته نگهداری کرد که آن را به یک انتخاب عالی برای میان وعده یا دسر تبدیل می کند.

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید شکر را جایگزین خرما کنید. شاید در حال تلاش برای کاهش مصرف قند خود هستید، یا در حال تهیه دستور العملی هستید که نیاز به خرما دارد و خرما در دسترس ندارید.

به هر دلیلی، به راحتی می توان شکر را جایگزین خرما کرد. به سادگی برای هر 1 فنجان خرمای خرد شده 1 فنجان شکر استفاده کنید.

استفاده از خرمای خالص در پخت را می توان با جایگزینی کره و شکر انجام داد. در یک غذاساز، خرمای بدون هسته خیس شده را به خمیر خرما تبدیل کنید.

کلوچه

اگر نمی‌خواهید فوراً از خمیر خرما خود استفاده کنید، می‌توانید آن را فریز کنید. ممکن است برای به دست آوردن نسبت تعویض مناسب نیاز به تمرین داشته باشید.

این کتاب الهام بخش شامل طیف گسترده ای از دستور العمل های شیرین شده خرما، مانند کلوچه های پای گردو، کیک آهیفیر کاین، کوکی های کشمشی بلغور جو دوسر، ماکارون توت فرنگی، و مینی کیک های گدازه ای شکلاتی است.

خرما به صورت پودر درشت آسیاب می شود و به عنوان شیرین کننده کامل غذا برای آسیاب کردن هسته های خشک شده به میوه های خشک استفاده می شود.

خرما به دلیل شیرینی که دارد در بسیاری از دستور العمل ها جایگزین بسیار خوبی برای شکر سفید است. خرما با وجود فیبر و مواد مغذی بالا، همچنان کالری بالایی دارد.

به دلیل طعم شیرین، مواد مغذی، فیبر و آنتی اکسیدان ها، جایگزین مناسبی برای شکر سفید، استفاده از آنها در دستور العمل ها است.