در توت خشک سیاه ویتامینی عجیب اما موثر کشف شد

استفاده دارویی از توت سفید 

غنای مواد مغذی، میکرو و درشت عناصر باعث می شود که توت سفید در صنایع غذایی و دارویی استفاده شود. در بازار می‌توانیم هم میوه‌های خشک و هم فرآورده‌های حاوی گیاهان خشک و ذرات میوه توت، مانند چای، آب میوه، قرص را پیدا کنیم.

استفاده دارویی از توت خشک سیاه به چین باستان برمی گردد، جایی که از جوشانده این گیاه برای درمان مواردی مانند استفاده می شد.بیماری های تنفسی.

امروزه استفاده از توت در پیشگیری از بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان توصیه می شود. جوشانده این گیاه را می توان به عنوان نوشیدنی معرق در شرایط تب، غرغره در بیماری های دستگاه تنفسی فوقانی یا کمپرس در درمان تبخال استفاده کرد.

خواص تنظیم کننده سطح گلوکز در خون به این معنی است که افراد مبتلا به دیابت نوع دوم باید به سراغ توت سفید بروند. مصرف منظم توت به صورت دم کرده یا آب میوه می تواند سطح گلوکز خون را با معده خالی تا 30 درصد و بعد از غذا تا 15 درصد کاهش دهد.

توت سفید از رسوب رسوبات کلسترول بد در رگ ها جلوگیری می کند و خطر ابتلا به تصلب شرایین را کاهش می دهد. میوه های خشک توت سفید باید در رژیم غذایی گنجانده شود، به عنوان مثال، به عنوان افزودنی به ماست استفاده شود.

برگ های توت سفید در درجه اول غنی از مواد مغذی هستند. در آنها ما به عنوان مثال پیدا می کنیم. اسید اسکوربیک (100-200 میلی گرم در 100 گرم)، اسید تانیک (0.13-0.36٪)، بتاکاروتن (8.44-13.13 میلی گرم در 100 گرم) و اگزالات و 14 ترکیب پلی فنل، متر از جمله: کوئرستین، کامفرول ، اسید کلروژنیک، اسیدهای فنولیک. 

برگ های توت سفید نیز غنی هستند منبع آهن(19-50 mg/100 g)، کلسیم (786.66/100 g)، فسفر (970 mg/100g)، منیزیم (720 mg/100g).