در ژله آماده خانواده موجودی عجیب کشف شد

لمینیت با ژله ، یعنی. ژله مو یک راه عالی برای بهبود وضعیت تارهای شل شده است. با ژله، می‌توانیم موهایی را مرطوب کرده، پروتئین و صافی اضافه کنیم، همه اینها به لطف محتوای شکر و ژلاتین است.

در واقع در مورد چیست؟ در مورد آن در پست امروز2 قاشق غذاخوری ژله 3-4 قاشق غذاخوری آب جوش بریزید و کاملا مخلوط کنید.

ژله آماده خانواده را دقیقاً به همان شکلی که برای خوردن است درست می کنیم، فقط به نسبت کوچکتر. به مناسبت تهیه دسر می توانید کمی ژله هم بریزید.
وقتی ژله خنک شد، شروع به تبدیل شدن به ژل می کند این مایع غلیظ برای استفاده روی مو عالی است. اگر ژله کاملا سفت شد، فقط کمی آب جوش اضافه کنید و ژل غلیظ را مخلوط کنید یا ژل را در حمام آب حل کنید.

ابتدا باید موها و پوست سر خود را به خوبی بشوییم تا تمام ناخالصی ها از بین برود: سبوم، عرق، باقی مانده های لوازم آرایشی. ژله را می توان به روش های مختلفی در مراقبت از مو استفاده کرد. در اینجا بهترین آنها وجود دارد:
روش 1: لمینیت با ژله، ماسک نرم کننده، سرم سیلیکونی
ژله غلیظ اما هنوز مایع را روی موهای شسته شده بمالید و سپس کلاه فویل و حوله قرار دهید. صبر می کنیم تا ژله به داخل موها نفوذ کند.

بعد از 15-20 دقیقه ژله را از روی موها آبکشی کرده و آب اضافی آن را تخلیه کرده و ماسک نرم کننده را روی موها پخش کنید. یک کلاه فویل و یک حوله بگذارید و بعد از 15-20 دقیقه موهای خود را کاملا آبکشی کنید.

آب اضافی را تخلیه کرده و روغن سیلیکون را نیز پخش کنید، یعنی مخلوطی از سیلیکون ها و روغن ها.
راه دوم: لمینیت با ژله با افزودن ماسک و روغن
ژله غلیظ کننده را با یک قاشق غذاخوری ماسک مورد علاقه خود و 1 میلی لیتر روغن مورد علاقه خود مخلوط کنید. همه چیز را کاملاً مخلوط کنید و روی موهای مرطوب بمالید. کلاه فویل و حوله بگذارید و بعد از 15 دقیقه کاملا آبکشی کنید.