دفترچه یادداشت فانتزی متعلق به فوزیه همسر شاه ایران در موزه پاریس

برای مواقعی که به ناچار به یک دفترچه یادداشت فانتزی نیاز دارید، یک دفترچه یادداشت کوچک در ماشین یا کیف خود نگه دارید.

حتی می توانید یک خودکار ارزان قیمت را به آن وصل کنید تا همیشه آماده باشید. در اینجا مواردی وجود دارد که در آنها یک نوت بوک کوچک برای استفاده در حال حرکت مناسب است:

شما به راحتی می توانید یک نوت بوک کوچک را در یک جیب یا کیف قرار دهید تا به عنوان یک لیست کار یا خرید، یک دستگاه فیلمبرداری Getting Things Done یا یک ردیاب خرید مفید عمل کند.

نوت بوک های کوچکتر به خوبی در جعبه دستکش یا کنسول ماشین جا می شوند. آنها برای کارهای مهمی مانند ردیابی مسافت پیموده شده یا تهیه فهرستی برای توقف ماموریت ها عالی هستند، اما همچنین می توانند مکانی برای نگهداری امتیازات و لیست بازی های سفر جاده ای فراهم کنند.

در تیم GPC: درو از Maruman Mnemosyne 192 خود در جیب خود استفاده می کند تا یادآورها را برای حفظ حافظه یادداشت کند. آدریان به خاطر ثبت نمرات بازی روی تخته به یادداشت های میدانی خود سوگند یاد می کند. آدام پاسپورت مسافرتی خود را به عنوان کیف پول و لیست خرید همراه می آورد!

کارها و صورتحساب ها ممکن است طاقت فرسا باشند. وقتی بتوانید آنها را پیگیری کنید و آنها را به مراحل کوچکتر تقسیم کنید، بسیاری از وظایف خانه بی نهایت آسان تر می شوند. یک دفترچه یادداشت کوچک برای این کارها در خانه امتحان کنید:

پیگیری کارهایی که باید در خانه انجام شود
یادداشت های دستور غذا را یادداشت کنید
ثبت صورت‌حساب‌ها و هزینه‌ها، تاریخ سررسید و تاریخ پرداخت آنها

چه کسی می گوید دفترچه یادداشت شما باید تماماً کار باشد و سرگرم کننده نباشد؟ از یک نوت بوک کوچک استفاده کنید تا با استفاده از آن برای مقاصد خلاقانه، به کارهای نوشتاری روزانه خود کمی هیجان اضافه کنید. در اینجا چند ایده وجود دارد:

یک دفترچه خاطرات برای فهرست کردن رویدادهایی مانند سفر، بارداری یا کاهش وزن
یک دفترچه رویایی روی میز کنار تخت شما برای سهولت دسترسی
مکانی برای طراحی قابل حمل یا تمرین دست خط
در تیم GPC: برایان کی نوت بوک Goulet خود را روی میز خود نگه می دارد تا آزمایشات جوهر را پیگیری کند.