دمپایی پلاستیکی ارزان عمده می تواند کادویی جذاب برای افراد باشد

عایق کاری مخصوصاً در فصول سرد یا اگر کفپوش سرد دارید اهمیت دارد. اگر گرما برای شما در اولویت است، بهتر است به آستر دمپایی نگاه کنید.

انواع مختلفی از آسترها در طرح های مختلف دمپایی پلاستیکی ارزان عمده استفاده می شود که برخی از کارآمدترین آنها در به دام انداختن گرما پشم گوسفند و میکروفلیس، شرپا و خز مصنوعی هستند. این گزینه های آستر پاهای شما را بدون ایجاد گرمای بیش از حد و تعریق گرم نگه می دارند.

وقتی دمپایی به تن دارید، می خواهید بدون نگرانی در مورد زمین خوردن یا افتادن و احتمال آسیب دیدگی راه بروید. کشش بسیار مهم است.

به خصوص اگر کف خانه شما براق و لغزنده باشد، و در هنگام راه رفتن با جوراب یا پابرهنه، خطر افتادن را افزایش می دهد. اگر در این دسته قرار می‌گیرید، به دنبال دمپایی‌هایی باشید که دارای طرح‌های آج یا گیره‌هایی در زیره هستند تا کشش را برای شما فراهم کنند.

اکثر طرح های دمپایی خانه معمولاً به اندازه کفش هایی که در فضای باز استفاده می شوند محکم نیستند زیرا روی سطوح صاف و منظم استفاده می شوند.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید به سراغ دمپایی های شلخته بروید که تنها با چند بار استفاده از بین می روند.

در عوض، جفتی را انتخاب کنید که برای راه رفتن محکم باشد اما همچنان به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا راحت باشد. زیره لاستیکی ایده آل است زیرا خیلی سریع فرسوده نمی شود.

تناسب هر نوع کفشی مهم است و دمپایی ها تفاوتی با هم ندارند. شما می‌خواهید دمپایی‌هایی که می‌خرید به راحتی روی پاهایتان قرار بگیرند، بدون اینکه خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشند.

همیشه قبل از خرید دمپایی پاهای خود را اندازه بگیرید و اگر آنها را به صورت آنلاین خریداری می کنید، از نمودار سایز بندی ارائه شده استفاده کنید و نظرات مشتریان دیگر را نیز مطالعه کنید.

دمپایی‌هایی که انتخاب می‌کنید نباید خیلی باریک باشند و به سختی بتوان آن‌ها را درآورد. پس از اینکه پس از یک روز کاری طولانی در محل کار به خانه برگشتید، می‌توانید به راحتی آن‌ها را بپوشید.

محافظت از پاهای خود در داخل خانه باید به اندازه ایمن نگه داشتن آنها در خارج از منزل مهم باشد. دمپایی های مجلسی ایده آل هستند زیرا محافظت بیشتری نسبت به جوراب های معمولی دارند، در حالی که همچنان سبک وزن هستند.

علاوه بر این، برخلاف کفش‌های معمولی که در فضای باز استفاده می‌شوند، کثیفی و زباله را در خانه شما پخش نمی‌کنند. اگر به دنبال گرما، راحتی و کشش در خانه هستید، دمپایی را در نظر بگیرید.