ذخیره توت فرنگی منجمد برای روزهای کم غذایی

مهم نیست، حتی اگر طرفدار زیاد خوردن توت فرنگی نباشید. خواندن در مورد فواید باورنکردنی توت فرنگی برای شما غیر قابل مقاومت خواهد بود.

این میوه حاوی تمام مواد مغذی ضروری مانند ویتامین A، C، K، منیزیم، فولات، کلسیم، پتاسیم و آنتی اکسیدان ها است. وجود همه این مواد مغذی، توت فرنگی را به یک غذای فوق العاده برای بشر تبدیل می کند.

این میوه کم کالری بخشی از بسیاری از دسرها، اسموتی ها، مرباها، بستنی ها، کدو حلوایی ها و معجون ها است. وقتی با فواید شگفت انگیز توت فرنگی برای سلامتی آشنا شوید، طعم این میوه دو برابر می شود.

بنابراین، بدون اتلاف وقت، اجازه دهید شما را با فواید متعدد خوردن توت فرنگی برای سلامتی هر روز آشنا کنیم.

توت

ارزش غذایی توت فرنگی

قبل از غواصی در مورد فواید میوه توت فرنگی منجمد، می خواهیم با مواد مغذی مختلف موجود در توت فرنگی آشنا شوید. بنابراین، در اینجا لیستی از مواد مغذی موجود در 100 گرم توت فرنگی آورده شده است:

  • کالری:  140
  • کربوهیدرات:  7.5 گرم
  • شکر:  5 گرم
  • فیبر:  2 گرم
  • پروتئین:  0.7 گرم
  • چربی:  0.3 گرم

علاوه بر این مواد مغذی، توت فرنگی منبع غنی از آنتی اکسیدان ها و پلی فنول ها است. آنها همچنین سرشار از مواد معدنی مانند منیزیم، منگنز و پتاسیم و ویتامین هایی مانند ویتامین C و K هستند.

10 فواید شگفت انگیز توت فرنگی برای سلامتی

در اینجا 10 مزیت اصلی خوردن توت فرنگی آورده شده است:

1. توت فرنگی برای قلب مفید است

2. سلامت مغز را بهبود می بخشد

3. برای بینایی و مراقبت از چشم خوب است

4. برای سلامت استخوان مفید است

5. کمک به تنظیم سطح قند خون

6. توت فرنگی برای پوست معجزه آسا است

7. آرتروز و نقرس را برطرف می کند

8. از نقایص مادرزادی جلوگیری می کند

9. باعث کاهش وزن می شود

10. توت فرنگی تقویت کننده سیستم ایمنی است

عوارض جانبی توت فرنگی

پس از خواندن این همه فواید شگفت انگیز توت فرنگی، زمان آن فرا رسیده که با برخی از عوارض جانبی خوردن توت فرنگی آشنا شوید. تا به امروز، هیچ عارضه جانبی مهمی پس از مصرف توت فرنگی ایجاد نشده است. اما، خوردن بیش از حد این میوه سالم ممکن است منجر به موارد زیر شود:

  • سطح قند خون بالا
  • افزایش وزن
  • مشکلات معده
  • اسهال
  • حالت تهوع