زنی با آجر نسوز هشتگرد برنج قرمز می پزد

برای مقاصد ساختمانی که به طول آجر نسوز هشتگرد بیشتر از آنچه که آجر کاربردی می‌تواند ارائه کند، نیاز دارد، نصف النهار یک سوم طول بیشتر می‌ افزاید و ابعاد اسمی تقریبی 4 x 16 اینچ و 406 میلی‌متر x 101 میلی‌متر در 101 میلی‌متر را ارائه می‌دهد.

چهار اینچ طول اضافی بیش از سبک کاربردی، انعطاف و ثبات بیشتری را در الگوهای افست ایجاد می کند، در حالی که سوراخ های سوراخ شده چسبندگی خوب ملات را تضمین می کند.

در سناریوهای ساختمانی که در آن به ارتفاع و طول بیشتری در اندازه آجر نیاز است، آجر نصف النهار دوتایی راه حلی را ارائه می دهد.

“دو” به ارتفاع بیش از 4 اینچ نصف النهار استاندارد اشاره دارد، با ابعاد اسمی تقریبی 8 اینچ × 16 اینچ در 4 اینچ و ابعاد مشخص شده 406 میلی متر × 203 میلی متر در 101 میلی متر.

هسته‌های روی این آجر نیز به‌طور قابل‌توجهی بزرگ‌تر و مربع‌تر از گرد هستند، که آجر را به یک آجر ساختمانی «توخالی» تبدیل می‌کند.

این سبک آجری توخالی با ابعاد اسمی تقریبی 4 × 16 × 6 اینچ و ابعاد مشخص شده 406 میلی‌متر × 203 میلی‌متر در 152 میلی‌متر، نیمی از ارتفاع یک نصف النهار دوتایی است.

آجر

اما بر اساس سبکی با عمق دو اینچ اضافی ساخته شده است.

هسته‌های بزرگ مربعی، کار آسان‌تری را برای سنگ‌تراش‌ها فراهم می‌کنند و دوام بیرونی آجر را بدون نیاز به وزن آجرهای جامد با هسته‌های کوچک‌تر و دایره‌ای ارائه می‌کنند.

آجرهای نصف النهار توخالی مانند سبک‌های آجری «جامد» در اندازه‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانند تقریباً در هر پروژه ساختمانی آجری مدولار با هم همپوشانی و ترکیب شوند.

این اندازه آجری با ابعاد چهار اینچ x 16 x 8 اینچ در ابعاد اسمی تقریبی و 406 میلی‌متر × 101 میلی‌متر در 203 میلی‌متر در ابعاد مشخص شده.

اندازه میانی گزینه‌های سه‌گانه نصف النهار از طریق دیوار است و 2 اینچ دیگر اضافه می‌کند. عمق بیش از کوچکترین از طریق آجر نصف النهار.

در پایان مجموعه گزینه های آجری مدولار، نصف النهار دیوار دوطرفه است، سبک آجری سنگین و در عین حال توخالی به عنوان بزرگترین گزینه آجر نصف النهار از طریق دیوار است.