زیره سبز برای مدیریت وزن شما

زیره ممکن است برای افرادی که سعی در مدیریت وزن بدن خود دارند مفید باشد. یک مطالعه در سال 2015 که شامل بزرگسالان دارای اضافه وزن بود، اثرات کاهش وزن زیره را با داروهای کاهش وزن و دارونما مقایسه کرد.

آیا می دانید که تعرفه گذاری خدمات پرستاری شامل چه کسانی میشود و چگونه می توان نسبت به برخوردار شدن از آن نهایت بهره را برد.

پس از 8 هفته، محققان دریافتند که هم گروه زیره سبز و هم گروه دارویی کاهش وزن مقادیر قابل توجهی از وزن خود را از دست دادند. افراد گروه زیره نیز کاهش سطح انسولین را تجربه کردند.

مطالعه دیگری در سال 2014 نشان داد که زنان دارای اضافه وزن و چاقی که به مدت 3 ماه هر روز 3 گرم (گرم) پودر زیره سبز را در ماست مصرف می کردند، کاهش قابل توجهی در وزن بدن، اندازه دور کمر و چربی بدن داشتند.

ما سعی نموده ایم تا طریقه مصرف زیره سبز برای لاغری شکم را برای شما بیان نماییم و همواره این قبیل محصولات را با تنوع بالا در اختیار شما بگذاریم.

2. کلسترول
مطالعه فوق‌الذکر منبع مورد اعتماد شامل زنان دارای اضافه وزن و چاقی همچنین نشان داد که مصرف 3 گرم پودر زیره سبز در روز منجر به کاهش سطح کلسترول تام، لیپوپروتئین با چگالی پایین یا کلسترول بد و تری گلیسیرید می‌شود.

کسانی که پودر زیره را مصرف کردند، سطوح بالاتری از لیپوپروتئین با چگالی بالا یا کلسترول «خوب» داشتند.

شایان ذکر است که قیمت مبل راحتی ارزان نیز بسیار مقرون به صرفه است و همواره مشتریان بسیاری را به سوی خود کشانیده است

3. دیابت
مطالعه‌ای در سال 2017 در بزرگسالان مبتلا به دیابت نوع 2 به بررسی اثرات اسانس زیره بر سطح قند خون پرداخت. شرکت کنندگان در مطالعه 100 میلی گرم روغن زیره در روز، 50 میلی گرم روغن زیره سبز در روز یا دارونما دریافت کردند.

پس از 8 هفته، هر دو گروه روغن زیره به طور قابل توجهی سطح قند خون، انسولین و هموگلوبین A1c را کاهش دادند. اینها همه نشانگرهای مدیریت خوب دیابت هستند.

گروه‌های روغن زیره همچنین شاهد بهبود علائم مقاومت به انسولین و التهاب بودند.

با این حال، طبق بررسی سال 2017 از مطالعات منبع مورد اعتماد، سایر مطالعات انسانی با استفاده از دانه‌های زیره سیاه نتایج متفاوتی را نشان داده‌اند. تحقیقات بیشتری برای تایید فواید اسانس زیره برای افراد مبتلا به دیابت ضروری است.

ما همچنین سعی داریم طرز تهیه مربای هویج غلیظ را بگوییم و شما با خیالی آسوده نسبت به تهیه آن اقدام نموده و بهترین را داشته باشید

4. سندرم روده تحریک پذیر
یک مطالعه آزمایشی کوچک در سال 2013 به بررسی اثرات مصرف قطره اسانس زیره بر علائم سندرم روده تحریک پذیر (IBS) پرداخت.

پس از 4 هفته، شرکت کنندگان در مطالعه به بهبود بسیاری از علائم، مانند درد معده و نفخ اشاره کردند.

در پایان مطالعه، افراد مبتلا به IBS که عمدتاً یبوست را تجربه کرده بودند، مدفوع مکرر بیشتری داشتند. کسانی که عمدتاً اسهال را به عنوان یک علامت تجربه کرده بودند، مدفوع کمتری داشتند.

  • منابع:
    1. health benefits of cumin

  • تبلیغات: 
    1. قیمت عکس اسپرت دونفره | آتلیه عکاسی عروس و داماد
    2. فروش آجر نسوز به صورت عمده در بازار اصفهان
    3. فروش عمده قیچی کم کردن حجم مو با تخفیف ویژه
    4. موتور آسانسور 200 2000 لیتریپ