ساعت سیکو 5 طلایی قابلیت تکلم دارد

این یک حجم فوق‌العاده است که اندازه‌گیری زمان را از زمان‌های باستان تا امروز از طریق داستان‌ها، تصاویر و اسناد بیان می‌کند و ساعت‌سازی را چیزی منحصربه‌فرد بین هنر و علم می‌داند که با جستجوی مداوم برای کمال انسان تقویت می‌شود. این کتاب هم برای مبتدیان و هم برای علاقه مندان با تجربه مناسب است.

این یک حجم بزرگ مصور برای همه علاقه مندان به ساعت سیکو 5 طلایی مچی است. سفری واقعی در میان برندهای بزرگ ساعت سازی جهان و نمادین ترین و معرف ترین مدل هایی که تاریخ خود را ساخته اند. به لطف هزاران عکس رنگی، واقعاً حجمی آسان و فوری است، به ویژه برای کسانی که برای اولین بار وارد این دنیا می‌شوند و می‌خواهند بازیگران اصلی را که بازار را به اشتراک می‌گذارند، بشناسند.

برنامه‌های درسی مدرسه ممکن است شامل مهارت‌های معاصر مانند برنامه‌نویسی رایانه باشد، اما بسیاری از والدین – و سازندگان ساعت – از اینکه یک درس سنتی معمولاً همچنان باقی می‌ماند خرسند هستند: چگونه می‌توان زمان را روی ساعت با عقربه‌ها به جای خواندن صفحه‌نمایش دیجیتال تشخیص داد.

از این گذشته، وقتی کودکان یاد می گیرند چگونه عقربه های ساعت را بخوانند، می توانند مشتریان بالقوه ساعت آنالوگ شوند.

امی کریستینسن، بنیانگذار خط تولید عطر سانا جردین مستقر در لندن، گفت از اینکه به دو پسرش در مدرسه آموزش داده شد چگونه با خواندن عقربه های ساعت زمان را تشخیص دهند، خوشحال است.

او گفت: «فکر می‌کنم آموزش مفهومی چالش برانگیز است، بنابراین خیالم راحت بود که آن‌ها آن را در مدرسه یاد می‌گرفتند.

اکثر مدارس به دانش‌آموزان حدوداً 6 یا 7 ساله یاد می‌دهند که چگونه یک ساعت آنالوگ را از طریق آموزش کلاس بخوانند و سپس برگه‌های کاری را به خانه بفرستند.

برای بزرگسالانی که می خواهند خودشان به کودکان آموزش دهند یا دروس مدرسه را تقویت کنند، کتاب ها و منابع رایگان آنلاین وجود دارد. برخی از ویدیوهای یوتیوب، مانند ویدیوهای موزیکال جک هارتمن، عمداً بیشتر شبیه یک سرگرمی ساده به نظر می رسند تا محتوای آموزشی.