شرکت تولیدی کیک ایسترم

شرکت صنایع غذایی اکبرنژاد با تولید انواع کیک در استان آذربایجان شرقی شروع به کار نمود و امروزه محصولات این شرکت تولیدی با برند ایسترم در بازار عرضه می گردد.

همانطور که می دانید شهرستان تبریز یکی از مهم ترین کلانشهرهای ایران و مرکز استان بزرگ و مرزی آذربایجان شرقی محسوب می شود. این شهرستان بزرگ به جهت تولید انواع محصولات غذایی به ویژه شیرینی و شکلات مشهور شده است زیرا شرکت های متعددی در تبریز به تولید انواع محصولات شیرینی مانند کیک و کلوچه، ویفر و بیسکوییت، پفک و اسنک و سایر گروه های غذایی فعالیت می کنند.

انواع کیک و کلوچه در تبریز

با توجه به حجم تولید بالای انواع کیک و کلوچه در تبریز و شرکت های متعددی که در این شهر فعالیت اقتصادی و صنعتی می کنند می توان تبریز را پایتخت تولید محصولات شیرینی در ایران قلمداد کرد. اگرچه مردم تبریز به مصرف انواع محصولات کیک و کلوچه رغبت فراوانی نشان می دهند اما باید توجه داشت که بخش عمده ای از محصولات کیک و کلوچه تولیدی تبریز در خارج از این شهر و در استان های دیگر به فروش می رسد.

شرکت تولیدی کیک

کیک ایسترم و صنایع غذایی اکبرنژاد

صنایع غذایی اکبرنژاد از شرکت ها و کارخانجات معتبر تولیدکننده انواع کیک در استان آذربایجان شرقی می باشد که با تولید با کیفیت محصولات متنوع، آنها را با برند ایسترم در بازار ایران عرضه می کند. بدون شک شرکت های معتبر پخش مواد غذایی می توانند با اخذ نمایندگی پخش و توزیع کیک ایسترم در استان های دیگر سهم مهمی از توسعه فروش کیک ایسترم در ایران را به دوش بگیرند. از طرف دیگر با اهتمامی که مدیران شرکت اکبرنژاد به کار خود دارند انتظار می رود که این شرکت یکی از معتبرترین شرکت های تولیدی در ایران قلمداد شود.