شیلنگ خرطومی ۴ اینچ که با پتو ساخته شد

چه به باغبانی در فضای باز پرداخته باشید یا قصد شستشوی ماشین خود را داشته باشید، شیلنگ خرطومی ۴ اینچ باغچه با کیفیت می تواند تفاوت قابل توجهی ایجاد کند.

اما با گزینه‌های بسیار زیاد در بازار به همراه ویژگی‌ها و لوازم جانبی مختلف یافتن شلنگی که متناسب با نیازهای خاص شما در فضای باز باشد، می‌تواند دشوار باشد.

بیلی کارسون، کارشناس مراقبت در منزل در Angi با بیش از هفت سال تجربه در مراقبت از چمن، گفت: آنها می توانند یک سرمایه گذاری نیز باشند: یک شلنگ، نازل و قرقره با کیفیت خوب ترکیبی می تواند بیش از 150 دلار هزینه داشته باشد.

با این حال، گزینه‌های شیلنگ عالی با قیمت‌های پایین‌تر وجود دارد، به خصوص اگر برای باغبانی استاندارد و مراقبت از چمن خرید می‌کنید.

کارسون می‌گوید: «گزینه‌های ارزان‌تر چندان دوام نمی‌آورند، اما اگر به خوبی از آن‌ها مراقبت کنید مانند نگهداری آن‌ها در زمستان و جمع کردن آن‌ها در فاصله زمانی بین استفاده – هنوز هم می‌توانید از آنها استفاده زیادی کنید.

برای ساده‌تر کردن جستجوی شما، با کارشناسان خانه و باغبانی مشورت کردیم و تعدادی شیلنگ توصیه شده و با رتبه بالا را جمع‌آوری کردیم که در حال حاضر قابل بررسی هستند و همچنین برخی نازل‌ها و قرقره‌های با رتبه بالا و توصیه‌شده توسط متخصص برای جفت شدن با شلنگ شما.

شیلنگ های استاندارد شیلنگ های همه منظوره ای هستند که از مواد مختلف از جمله لاستیک و وینیل ساخته شده اند.
شیلنگ‌های حلقه‌دار وقتی استفاده نمی‌شوند به شکل فنری شکل می‌گیرند و به اندازه کافی سبک هستند تا مناطق کوچکی را آب کنند.
شیلنگ‌های خیساندن سوراخ‌های کوچکی دارند که امکان آبیاری قطره‌ای آهسته را به باغ شما می‌دهد تا آن را سالم نگه دارد، به‌خصوص وقتی که با یک تایمر جفت شود.

ما با کارشناسان باغبانی و محوطه سازی در مورد مواردی که هنگام خرید شیلنگ، نازل و قرقره باغ باید در نظر بگیریم صحبت کردیم و هم انتخاب های خاص آنها و هم گزینه های بسیار رتبه بندی شده آنها را که با راهنمایی های آنها مطابقت دارند برجسته کردیم