عروسک بافتنی رابین هود که اشتهای کودک را زیاد می کند

در دوران کودکی همه ما یک عروسک یا عروسک خیمه شب بازی قلب داشتیم: بهترین دوستی که به اعتماد به نفس ما گوش می داد، که از ما در برابر هیولاهای زیر تخت محافظت می کرد و در خنده دارترین بعد از ظهرها و طوفانی ترین شب ها با ما همراهی می کرد.

در واقع، هم برای مرد و هم برای زن، عروسک بافتنی رابین هود یک نقش اساسی دارد: مهمتر از همه، تحریک هویت.

در واقع، دختر و پسر تمام مراقبت و توجه اندکی را که والدین برای آنها قائل هستند، به عروسک نشان می دهند، در عین حال نیازهای خود را تقلید می کنند: خوردن، خوابیدن، بازی کردن، متنعم شدن.

در حالی که بچه‌ها از بازی با عروسک‌ها لذت می‌برند، عروسک‌های آنتونیو خوان، سیچیوبلو، کرول، کرای بچه‌ها، والدین می‌توانند از این فرصت استفاده کنند تا رفتار آن‌ها را مشاهده کنند و پیامی پنهان دریافت کنند: کوچولو برای احساس خوب به چه چیزی نیاز دارد؟ او چه مراقبت خاصی برای عروسک قائل است و کدام یک گم شده است؟ کمک کوچکی برای تصحیح شات و داشتن دیدگاهی استثنایی در مورد دنیای مخفی کوچولوها در خانه.

حالا که می دانید چرا ما اینقدر پرشور هستیم، دوست دارید با هم ببینید کدام یک از آنها مورد علاقه من هستند؟

عروسک های آنتونیو خوان دوباره متولد شده: شیرین ترین نوزادان
عروسک‌های آنتونیو خوان که از نظر ویژگی‌ها و حتی وزن مشابه نوزادان واقعی هستند، با اثر آرامش‌بخش و آرام‌بخش خود، جذابیت زیادی بر پیر و جوان اعمال می‌کنند.

با رژگونه‌های خفیفشان روی گونه‌ها، چین‌های پاها و موهای دوخته شده با دست، تقریباً مانند آثار هنری کوچک مینیاتوری هستند، آنقدر شیرین و لطیف که نمی‌توان در برابر همه آنها مقاومت کرد.

مورد علاقه ما؟ آنهایی که در واقع برند معروف اسپانیایی آنتونیو خوان هستند که اخیراً 60 ساله شده است و همچنان مرجع اصلی کلکسیونرهای عاشق این ژانر در سراسر جهان است.

عروسک های آنتونیو خوان در واقع دست سازهای واقعی هستند که با دست نقاشی شده اند و در شیک ترین لباس های حال حاضر می شوند.

به طور خاص، من واقعاً برای آن بچه‌های کوچک تحسین می‌کنم، مانند آنهایی که فقط 21 سانتی‌متر هستند که دیدن جزئیات و نمایش آن‌ها در خانه باورنکردنی است. چرا نمی آیید و مافلی کوچولو را ملاقات نمی کنید؟

دنیای عروسک های Nano Bleu: Cicciobello، Nenuco، Corolle، Cry Babies
اما عروسک‌های دوباره متولد شده تنها عروسک‌هایی نیستند که در Nano Bleu داریم، برعکس! با فرزندانتان یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید: رنگارنگ ترین؟ شیرین ترین ها؟ یا حتی موارد تعاملی تر؟

برای مثال، با Cicciobello و Nenuco، شما هر کاری را که با نوزادان واقعی انجام می دهید انجام خواهید داد: برای تعویض پوشک آماده شوید، بطری ها را آماده کنید، صدای ناله را با پستانک آرام کنید، ضد آفتاب بمالید، آنها را آرام کنید و بیماری های کوچک را درمان کنید.

از طرف دیگر، کرولاهای فرانسوی به زیبایی معروف هستند: شبیه به نوزادان واقعی، با جزئیات رفتار می‌شوند و شیک‌ترین و شیک‌ترین لباس‌ها را می‌پوشند: برای کسانی که عاشق تهیه چای بعد از ظهر با زیباترین عروسک‌ها هستند.

آیا عروسک های کوچکتر، سرگرم کننده، رنگارنگ و شلوغ را دوست دارید؟ سپس همه چیز را روی عروسک های نسل ما، LOL و بچه های گریه کن شرط بندی کنید: این عروسک ها هر کدام به روش خود سرگرم خواهند شد و به فرزندان شما کمک می کنند تا تخیل خود را بیرون بیاورند!

آیا دوست داشتید یک عروسک خودتان را در آغوش بگیرید؟ سپس وقت آن است که قدمی در اینجا در مرکز میلان بردارید تا از ما دیدن کنید و همبازی جدید فرزندان خود را انتخاب کنید!