عروسک روسی دختر سخنگو جنجال به پا کرد

عروسک‌های مورد استفاده شامل طیف متنوعی از عروسک‌ها و مجموعه‌های بازی باربی بودند، به طوری که همه عروسک‌ها و مجموعه‌های باربی قبل از شروع آزمون هر کودک به موقعیت‌های اولیه بازگشتند تا از ثبات تجربه اطمینان حاصل شود.

بازی با تبلت با استفاده از بازی‌هایی انجام شد که به کودکان اجازه می‌دهد با بازی‌های باز و خلاقانه (به‌جای بازی‌های مبتنی بر قانون یا هدف) درگیر شوند تا تجربه بازی مشابهی را برای بازی عروسکی فراهم کنند.

یافته‌های این مطالعه نشان می‌دهد که وقتی کودکان به تنهایی با عروسک روسی دختر بازی می‌کردند، همان سطوحی از فعال‌سازی pSTS را نشان می‌دادند که هنگام بازی با دیگران انجام می‌دادند.

یکی دیگر از یافته‌های این مطالعه این است که وقتی کودکان به تنهایی بازی‌های تبلت را انجام می‌دادند، PSTS به مراتب کمتر فعال می‌شد، حتی اگر بازی‌ها شامل یک عنصر خلاقانه قابل توجهی بود.

برای درک ارتباط این یافته‌های علوم اعصاب، باربی به طور مستقل یک نظرسنجی جهانی** ترتیب داد که از بیش از 15000 والدین کودکان در 22 کشور پرسیده شد.

نتایج نشان داد که 91 درصد از والدین همدلی را به عنوان یک مهارت اجتماعی کلیدی که دوست دارند فرزندشان توسعه دهد رتبه بندی می کنند، اما تنها 26 درصد از این موضوع آگاه بودند که بازی عروسک می تواند به رشد این مهارت ها در کودک کمک کند.

در طول این مدت در خانه، والدین به طور فزاینده‌ای نگران این هستند که اطمینان حاصل کنند که فرزندشان مهارت‌های رشد اجتماعی را توسعه می‌دهد، به طوری که بیش از دو سوم (70 درصد) می‌گویند که نگران این هستند که چگونه این انزوا ممکن است بر فرزندشان تأثیر بگذارد و فرزندشان چگونه با دیگران ارتباط برقرار کند.

به طور مشابه، 74 درصد از والدین، اگر بدانند که این اسباب‌بازی برای کمک به رشد مهارت‌های اجتماعی و عاطفی، مانند همدلی، کودکشان را تشویق می‌کنند.

لیزا مک نایت، SVP و رئیس جهانی باربی می‌گوید: «به‌عنوان رهبران دسته عروسک‌ها، همیشه می‌دانستیم که عروسک‌بازی تأثیر مثبتی بر بچه‌ها دارد، اما تا کنون، داده‌های علوم اعصاب که این مزایا را نشان دهد، نداشته‌ایم.» و عروسک، ماتل.

یافته‌های این تحقیق نشان می‌دهد که بازی با عروسک‌هایی مانند باربی، از طریق پرورش مهارت‌های اجتماعی مانند همدلی، فواید مثبتی در آماده‌سازی کودکان برای آینده دارد.

همانطور که ما به الهام گرفتن پتانسیل بی حد و حصر در هر کودک ادامه می دهیم، ما مفتخریم که عروسک هایی را ارائه می دهیم که مهارت هایی را تشویق می کنند که می دانیم برای والدین بسیار ارزشمند است و در موفقیت عاطفی، تحصیلی و اجتماعی آینده کودکان تعیین کننده است.”