فرش ابریشم قیطران موجب لیز خوردن پای سفیر عربستان شد

خرید فرش ابریشم قیطران یک سرمایه گذاری است و مانند هر سرمایه گذاری خانگی دیگری نیاز به مراقبت و نگهداری مناسب دارد تا عمر مفید آن به حداکثر برسد.

اولین جایی که باید شروع کنید خرید اولیه است: فرش خود را از یک خرده فروش معتبر خریداری کنید تا مطمئن شوید کالای با کیفیتی دریافت می کنید، زیرا بسیاری از فرش ها با ضمانت های محدود فروخته می شوند.

نکته بعدی باید این باشد که چه چیزی زیر فرش است نه بالای آن. یک پد فرش زیر فرش خود قرار دهید تا بالشتک بیشتری داشته باشد و از لیز خوردن آن جلوگیری شود.

انواع مختلفی از پد فرش موجود است، از جمله نمد، لاستیک طبیعی، لاتکس طبیعی، فوم حافظه یا PVC. اکثر آنها دارای ضخامت ها و چگالی های مختلف هستند.

برخی از پدهای فرش مخصوصاً برای ایجاد سطحی غیر لغزنده طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر به سادگی برای ایجاد بالشتک اضافی و به حداقل رساندن سایش وجود دارند.

هنگامی که فرش خود را دقیقاً در مکان مناسب قرار دادید، یک برنامه منظم تمیز کردن را ایجاد کنید تا به بهترین ظاهر فرش کمک کند.

فرش

در زیر نکات و ترفندهایی در مورد نحوه تمیز کردن فرش آورده شده است و این دستورالعمل های ساده به ماندگاری فرش برای سال ها کمک می کند.

فرش را از یک فروشنده معتبر خریداری کنید. پدهای فرش را زیر فرش خود قرار دهید.

فرش ها را مرتب جاروبرقی بکشید. بیشتر فرش‌های منطقه باید هر هفته جاروبرقی شود، اگرچه خانواده‌هایی که حیوانات خانگی و کودکان دارند ممکن است بخواهند بیشتر جاروبرقی را جاروبرقی بکشند.

لکه ها را فوراً مالش ندهید. از جوش شیرین برای خیساندن ریزش های روغن یا گریس استفاده کنید. از پارچه های میکروفیبر جاذب برای جذب مایعات استفاده کنید.

لکه های فرش را در اسرع وقت با پیروی از دستورالعمل های سازنده برای اینکه چه نوع لکه بری برای الیاف فرش مناسب است، تمیز کنید.

برخی از الیاف بهتر است با آب ساده تمیز شوند. بقیه را می توان با یک شوینده ملایم تمیز کرد. همیشه ابتدا یک ناحیه نامحسوس از فرش را آزمایش کنید.

فرش های کوچکتر اغلب قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند. دستورالعمل های سازنده را بررسی کنید تا مطمئن شوید.