قابلمه ام جی اس که با چکش هم نمی شکند

این مطالعه قرار گرفتن در معرض Al، As، Cd، Hg و Pb را هنگام تهیه گوجه فرنگی و سایر غذاهای اصلی در فولاد ضد زنگ در مقایسه با ظروف آلومینیومی مصنوعی ارزیابی کرد.

با استفاده از یک فاکتور غلظت (CF)، که نسبت بین محتوای فلز را در نمونه مشابه تهیه شده با آلومینیوم در مقابل ظروف پخت فولاد ضد زنگ اندازه‌گیری می‌کرد، میزان مهاجرت Al و Pb از آلومینیوم صنعتی قابل توجه بود.

قابلمه ام جی اس سایز 36 یکی از ظروف بسیار با کیفیت می باشد.

به عنوان مثال، میانگین CF برای سرب 18 میلی‌گرم بر کیلوگرم بود، با بالاترین CF برای سرب با 26 میلی‌گرم بر کیلوگرم که از ظروف آشپزی صنایع دستی کامرون بود.

بحث اکثریت قریب به اتفاق کودکان با سطح سرب خون بالا در کشورهای در حال توسعه زندگی می کنند.

آنها در معرض سرب از طیف وسیعی از منابع قدیمی و نوظهور هستند که از بخش های رسمی (تنظیم شده) و غیررسمی سرچشمه می گیرند.

سطوح بالای قرار گرفتن در معرض سرب مانع از رشد کودکان و همچنین چشم‌انداز اقتصادی-اجتماعی خانواده‌ها، جوامع و ملت‌ها می‌شود.

توزیع سطوح بالای سرب خون از نظر اجتماعی طبقه بندی شده است، با جوامع فقیرتر بارهای قابل توجهی از قرار گرفتن در معرض سرب را نشان می دهند، که نابرابری های اجتماعی را افزایش می دهد یا ریشه می بخشد.

تلاش‌های بین‌المللی در سال‌های اخیر کنترل‌های جهانی بر استفاده از سرب در بنزین (بنزین) و رنگ را تسریع کرده است.

با این حال منابع متعددی از قرار گرفتن در معرض سرب در کشورهای با منابع ضعیف، اغلب در بخش غیررسمی باقی می‌ماند.

صنایع کلبه زیرمجموعه ای از بخش غیررسمی را تشکیل می دهند که در آن استفاده از سرب و قرار گرفتن در معرض سرب همزمان، به ویژه خطرناک و غیرقابل حل است.

تعداد کمی از مطالعات انجام شده در سال‌های اخیر، نور بالقوه قرار گرفتن در معرض سرب ناشی از عملیات ریخته‌گری‌های کوچک حیاط خلوت برای ذوب ضایعات آلومینیوم و جعل گلدان‌های صنایع دستی را روشن کرده است.