مبل راحتی که می تواند منازل را شبیه قصر نماید

لانژ در مقابل کاناپه در مقابل مبل، تفاوت آنها چیست؟
بسیاری از خانواده ها بدون یک خانواده وجود ندارند، اما وقتی صحبت از آنها می شود اغلب با نام های بسیار متفاوتی از آنها یاد می شود و کاناپه، مبل راحتی، شزلون چه تفاوتی دارد؟ در ادامه مطلب، چند زبان ساده اتاق نشیمن را بخوانید که انواع مختلف مبل ها را توضیح می دهد و شما را در کمترین زمان به یک متخصص استراحت تبدیل می کند.

یک کاناپه
کلمه couch در اصل فرانسوی است – کلمه “coucher” به معنای دراز کشیدن است و بنابراین جای تعجب نیست که این کلمه برای توصیف مبلمانی به کار می رود که می توانید عمدتاً روی آن دراز بکشید (به جای اینکه فقط بنشینید) و کاناپه ها به طور کلی پذیرای دو یا سه نفر هستند.

از نظر ویژگی‌های آن، کاناپه‌ها ممکن است دارای دو تکیه‌گاه (یا اصلاً هیچ‌کدام) نباشند، و در پشت مخروطی هستند تا بالشتک‌ها وجود داشته باشند و آنها معمولا یک قاب داخلی دارند که با پارچه روکش شده است و همچنین ممکن است با فنر ساخته شود.

یک مبل
کلمه مبل از کلمه عربی «سفاح» گرفته شده است که به معنای نیمکت چوبی یا سنگی پوشیده از کوسن است و مبل ها معمولا بیشتر به مبل راحتی چستر کویین که روی آن می نشینید اشاره دارد تا اینکه روی آن دراز بکشید.

از نظر سبک، آنها شبیه به یک کاناپه هستند، زیرا به طور سنتی از یک قاب ساخته می شوند، دارای تکیه گاه دست، پشتی یکنواخت هستند و با اثاثه یا لوازم داخلی پوشانده می شوند و اما تفاوت بین کاناپه و مبل کلاسیک راحتی طوسی در این است که کاناپه ها معمولا بیش از چهار نفر را در خود جای می دهند.

اگرچه بسیاری از مردم دو واژه کاناپه و مبل را با هم عوض می کنند، برخی کاناپه را با کوسن های بزرگ و نرمی که شما را به دراز کشیدن دعوت می کنند معمولی تر می دانند، در حالی که مبل سلطنتی یافت آباد سفت تر، رسمی تر است و برای راحتی مطلوب باید روی آن بنشینید.

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. تولید روکش بسیار خوب
    2. خیار کاسه گل سبز با پرز و گل تاج زرد
    3. تحقیق دانشجویان پلی تکنینک برای آرد گندم
    4. شخصی با کارتن خانه ساخت!