مردی با شلوار نیم بگ زنانه پرواز کرد

بهترین شلوار نیم بگ برای زنان باید حمایت کننده، راحت و قابل تنفس باشد تا به تقویت تمرینات شما کمک کند.

 مهمتر از همه، آنها نباید کمر شما را فشار دهند، روی زانوها آویزان شوند یا به طور کلی برای پوشیدن در تمام روز نامطلوب باشند. 

من 10 هفته را صرف آزمایش 14 شلوار نیم بگ زنانه مختلف کردم تا بهترین آنها را بیابم برخی از جفت ها برای دویدن، یوگا یا تمرینات دایره ای آماده شده بودند.

بسیاری از آنها ویژگی های مناسبی داشتند، مانند جیب های مخفی، مناطق فشرده سازی یا زیپ. و تعداد کمی برای دما و آب و هوای خاص ساخته شده اند.

بعد از اینکه رقبای را پشت سر گذاشتم، شلوار نیم بگ را به عنوان برنده کلی انتخاب کردم، با پنل های تهویه و فشرده سازی در پارچه و طراحی پهن و کمر بلندی که تقریباً برای هر فعالیتی که امتحان کردم برتر است.

اگر به دنبال یک انتخاب مقرون به صرفه هستید، شلوار یوگا کمر بلند IUGA دارای ویژگی‌های قابل مقایسه با شلوار نیم بگ بالاتر با قیمت حدود 25 دلار است و برای تمرینات هوازی و لم دادن آرام مناسب است.

 اگر به طور خاص یوگا تمرین می‌کنید، من شلوار جیبی Zella Studio Luxe را بهترین گزینه برای ساق‌های نرم و کره‌ای با کمربند بدون چرخش دیدم که برای حرکت بین حالت‌ها عالی است. 

من شلوار نیم بگ را به عنوان بهترین ساق دویدن برای سرعت و راحتی انتخاب کردم.

در حالی که من به عنوان دونده سرعت، با مانع و پرش طول شروع کردم، در درجه اول به عنوان یک دونده مسافت میانی در دوران دبیرستان شرکت می کردم. من در سطح بخش III در کالج دویدم و پس از آن، برای دو ماراتن تمرین کردم.

 در 20 سال گذشته، 10 نیمه ماراتن دویده ام و در چندین مسابقه سه گانه شرکت کرده ام. اخیراً از جاده به تریل دویدن تغییر مکان دادم که با شرایط محل زندگی من در روستایی ورمونت سازگارتر است.

 من در طول سال حدود 750 مایل را طی می‌کنم، مخصوصاً زمانی که هوا برای دوچرخه‌سواری کوهستانی یا جاده‌ای که دیگر تمرین ترجیحی من است، نامساعد است.

 من همچنین حدود 5 روز در هفته یوگا به سبک وینیاسا را ​​تمرین می‌کنم تا به بهبودی بین فعالیت‌های تأثیرگذارتر کمک کند.

در طول سال‌ها، من در مورد ده‌ها محصول مختلف از چراغ‌های دوچرخه گرفته تا چکمه‌های کوله‌پشتی، لایه‌های پایه گرفته تا کت‌های بارانی آزمایش کرده‌ام و نوشته‌ام.