میزان فروش بادام درختی خام در ترکیه کاهش یافته است

حتی اگر بادام درختی خام سرشار از مواد مغذی است و میان وعده های بسیار سالمی برای خوردن است. خوردن بیش از حد این آجیل ممکن است اثرات مضر خاصی داشته باشد.

فیبر بالا در بادام زمانی که به مقدار زیاد مصرف شود ممکن است باعث مشکلات گوارشی شود. آنها شامل ناراحتی معده و نفخ هستند.
سرشار از مقدار قابل توجهی ویتامین E و مصرف بیش از حد بادام ممکن است باعث افزایش بیش از حد این ویتامین در سیستم شما و در نتیجه اسهال، ضعف و تاری دید شود.

از آنجایی که منگنز معدنی بالایی دارد، مصرف مقادیر زیاد آن ممکن است با برخی داروها مانند ملین ها، آنتی بیوتیک ها و داروهای فشار خون تداخل داشته باشد.
بادام اضافی می تواند منجر به مسمومیت شود. مربوط به اسید هیدروسیانیک موجود در آن است.

مصرف بیش از حد ممکن است منجر به مشکلات تنفسی، خفگی، فروپاشی عصبی و در موارد شدید حتی مرگ شود.

بادام

اگرچه بادام فواید بسیاری برای سلامتی دارد. فقط مقدار معینی باید مصرف شود. این عمدتا به این بستگی دارد که آیا شما به دنبال کاهش وزن یا افزایش وزن هستید.

اگر می خواهید چاق شوید، خوردن 40 عدد بادام در روز با صبحانه به شما کمک می کند. اگر از برنامه کاهش وزن پیروی می کنید باید فقط 5 عدد بادام را همراه با یک لیوان شیر در وعده صبحانه مصرف کنید.

برای به حداکثر رساندن فواید خوردن بادام، بهترین زمان مصرف آن صبح است.

بادام کربوهیدرات کمی دارد اما پروتئین و فیبر بالایی دارد. دو ماده مغذی که احساس سیری را تقویت می کنند.

مصرف کالری در طول روز را کاهش می دهد، بنابراین بهترین زمان برای مصرف بادام صبح ها به طور منظم است.

بادام خیس شده به هضم غذا کمک می کند. آنزیمی به نام لیپاز آزاد می کند که از هضم چربی پشتیبانی می کند. خیساندن به دسترسی آسان به محتوای مواد مغذی آن کمک می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.