نصاب ایزوگام شرق صادراتی در چسبیدن ایزوگام به کفش او دچار سوختگی درجه 2 شد

حفاظت مناسب از سقف مسطح یک مسئله کلیدی در ساخت یک ساختمان با مساحت بزرگ کاربردی و بادوام است.

او به هر حال در خط مقدم مواجهه با شرایط نامساعد جوی است. در معرض آفتاب، درجه حرارت بالا و پایین، باران و همچنین برف و آب قرار دارد که به دلیل عدم شیب قابل تخلیه نیست

. به همین دلیل بسیار مهم است که ایزوگام شرق صادراتی سقف توسط افراد حرفه ای انجام شود که بتوانند سقف را به گونه ای محکم کنند که کاملا محکم شود

. با این حال، انتخاب یک ماده آب بندی با دوام مناسب به همان اندازه مهم است.

هنوز یک گزینه بسیار محبوب است که برای ضد آب کردن سقف تخت استفاده می شودبابا وجود دارد این ماده نسبتاً ارزان و آسان برای چیدن است، بنابراین استفاده از آن گزینه معقولی به نظر می رسد.

البته نباید فراموش کرد که نمد سقف دارای عیوب بسیاری است که ممکن است پس از گذشت چند سال از ساخت آن بر وضعیت ساختمان تأثیر بگذارد

اول از همه، این ماده فقط در ابتدا موثر است. پس از گذشت زمان، شروع به ترک خوردن و لایه لایه شدن می کند و باعث نشتی می شود که به تدریج شروع به رشد می کند.

با این حال، این تنها نقطه ضعف آن نیست. نمد سقف ماده ای است که تنفس نمی کند، به این معنی که رطوبتی که در زیر آن جمع می شود نمی تواند به جو تبخیر شود.

این به نوبه خود به این معنی است که ممکن است کپک یا قارچ در ساختمان ظاهر شود که حذف آن یک چالش خواهد بود. علاوه بر این، اگرچه قرار دادن نمد سقف روی یک سطح صاف ساده است، اما شروع به ایجاد مشکلاتی می کند.

وقتی صحبت از عایق کاری مکان های صعب العبور می شود – به عنوان مثال، اطراف آنتن ها یا تهویه مطبوع.

به همین دلیل است که نیاز به یافتن یک ماده ضد آب جدید و مؤثرتر وجود داشت که تمام نیازهای حرفه ای ها را برآورده کند. این فرآیند در نهایت منجر به تولید غشای مایع Hyperdesmo از رزین پلی اورتان شد.