پارچه رومبلی که نادید گرفته نشد

صبر کنید، بنابراین، فضای خود را اندازه‌گیری کرده‌اید، مبل عالی را پیدا کرده‌اید، و … موارد بیشتری وجود دارد؟ بله، موارد بیشتری وجود دارد. انتخاب پارچه ای برای مبل شما که برای شما بهترین است بخشی از فرآیند خرید مبل است که اغلب نادیده گرفته می شود، زیرا پارچه رومبلی ترک قسمتی از مبل است که ابتدا با چشم برخورد می کند، با پوست شما تماس پیدا می کند و نیازی به گفتن نیست: می تواند بیشترین آلودگی را به خود جلب کند.
چه در حال خرید یک صندلی عاشقانه تزئینی باشید یا یک صندلی تکی که مطمئناً مورد علاقه خانواده خواهد بود، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. در فرآیند ایجاد این راهنما برای انتخاب بهترین پارچه رومبلی جدید برای مبل خود، ما از متخصصان برای نکات، ترفندها و توصیه‌هایی بر اساس تفاوت‌های سبک زندگی مشورت کردیم.

با کارشناسان ملاقات کنید
برای ایجاد این راهنمای پارچه مبل، ما با طیف وسیعی از متخصصان مبلمان و طراحی داخلی مشورت کردیم. در این راهنما، از موارد زیر خواهید شنید:

توسن دربی، طراح اصلی، هاونلی
گریس هافند، متخصص طراحی داخلی در Maiden Home
Lisa Kahn of Finding Sanctuary توسط Lisa Kahn Designs
کارن بیلمن، بنیانگذار Billman Designs
جولیا دمپستر، بنیانگذار طراحی جولی دمپستر
کارن روهر، طراح داخلی در Mackenzie Collier Interiors
هنگام انتخاب پارچه های اثاثه یا لوازم داخلی مبل خود چه نکاتی را در نظر بگیرید
هنگام انتخاب پارچه اثاثه یا لوازم داخلی مبل راحتی می توانید از تصمیم خود خسته شوید. گزینه‌ها به ظاهر بی‌پایان هستند و شامل مواد، رنگ‌ها و ویژگی‌هایی می‌شوند که ممکن است برای کسانی که یکی از اولین قطعات خود را خریداری می‌کنند ناآشنا باشد.

نکته حرفه ای: اکثر شرکت ها به شما اجازه می دهند نمونه هایی از پارچه را درخواست کنید تا بتوانید شخصاً آن را ببینید و لمس کنید، حتی اگر آن را آنلاین سفارش دهید.

مخاطبان خود را در نظر بگیرید
رایج ترین نکته کارشناسان این است که در نظر بگیرید چه کسی بیشتر از مبل استفاده می کند. آیا برای پذیرایی از گروه های بزرگ مبل می خرید؟ برای درآمیختن با عزیزانتان؟ یا اینکه بیشتر اوقات توسط بچه ها و حیوانات خانگی استفاده می شود؟ بسته به پاسخ خود می‌خواهید پارچه‌های مختلف روکش را در نظر بگیرید.

جولیا دمپستر می‌گوید: «اگر از مبل هر روز برای کودکان و حیوانات خانگی استفاده می‌شود، من یک روکش قابل جابجایی را انتخاب می‌کنم که پارچه رومبلی نانو با رنگ متوسط ​​و قابل شستشو باشد تا لکه‌ها را پنهان کند. “اگر برای یک منطقه رسمی تر است که کمتر استفاده می شود، من چیزی لوکس تر در بافت مانند مخمل یا کتان را انتخاب می کنم.”

اگر بچه‌ها یا حیوانات خانگی در اطراف دارید، گریس هافند توصیه می‌کند محتوای فیبر یا آنچه که بالشتک‌های مبل شما را پر می‌کند در نظر بگیرید.

هافند می گوید: «محتوای الیاف، مانند پنبه یا پلی استر، ارزش توجه دارد، زیرا اینها ساختار بیشتری را در بافت ماده نگه می دارند. «این می‌تواند ظاهر زندگی‌شده‌ای را که معمولاً با بچه‌های اطراف اتفاق می‌افتد، کاهش دهد.»

سبک پارچه اثاثه یا لوازم داخلی
حتی اگر مطمئن نیستید که به طور خاص به دنبال کدام پارچه اثاثه یا لوازم داخلی هستید، همچنان می توانید گزینه های خود را بر اساس سبک محدود کنید. آیا بقیه دکوراسیون خانه شما سنتی تر است یا حس معاصر اواسط قرن؟ آیا به دنبال روکشی هستید که احساس نرمی داشته باشد یا مواد اولویت اصلی شما است که در برابر ساییدگی مقاوم هستند؟ بررسی اولویت‌هایتان می‌تواند به شما کمک کند تا تعداد گزینه‌ها را کاهش دهید.

از نظر ظاهری، شما می خواهید پارچه ای را انتخاب کنید که سبک اتاق شما را تکمیل کند. نکته مهم این است که وقت بگذارید و پارچه مناسب برای مبل خود را پیدا کنید.
در مورد سبک، کارن روهر می‌گوید: «از نظر ظاهری، شما می‌خواهید پارچه‌ای را انتخاب کنید که مکمل سبک اتاق شما باشد. نکته مهم این است که وقت بگذارید و پارچه مناسب برای مبل خود را پیدا کنید.

لیزا کان می‌گوید، بر خلاف تصور عمومی، لازم نیست بین دوام و احساس نرمی و چسبندگی پوست یکی را انتخاب کنید. او می‌گوید: «بسیار باورنکردنی است که شاهد پیشرفت صنعت پارچه با فناوری‌هایی باشیم که برای ایجاد پارچه‌های دلچسب و در فضای باز به‌قدری انجام شده است که ما از آن‌ها در فضای داخلی خود نیز استفاده می‌کنیم. “زندگی اتفاق می افتد – ما نمی خواهیم مشتریان ما نگران زیبا نگه داشتن مبلمان خود باشند.”

خان همچنین می‌داند که «آنچه که در برابر پوست خود احساس می‌کنید بسیار مهم است. ما پارچه مبلی ارزان می‌خواهیم که نرم و راحت به نظر برسد – بالاخره مبل شما را در آغوش می‌گیرد و از شما حمایت می‌کند.»

گزینه های پارچه مبل (مزایا، مزایا و معایب)
با در نظر گرفتن عواملی مانند سبک و مخاطب

  • منابع:
  • تبلیغات: 
    1. فردی که با استفاده از کمربند چرم توانست اسب وحشی را رام کند!!
    2. گوگرد انعطاف پذیری حالت اکسیداسیون
    3. چرم سازی مدرن
    4. تلخی لیمو عمانی