پیرزنی با ترشک زردآلو برای چروک صورتش ماسک درست می کند

زردآلو و ترشک زردآلو منبع خوبی از فیبر محلول است که باکتری های سالم روده شما را تغذیه می کند و ممکن است سلامت دستگاه گوارش را تقویت کند.

ترشک زردآلو سرشار از پتاسیم است، ماده معدنی که به عنوان یک الکترولیت نیز عمل می کند. در بدن شما، مسئول ارسال سیگنال های عصبی و تنظیم انقباضات ماهیچه ای و تعادل مایعات است.

دو عدد ترشک زردآلو (70 گرم) 181 میلی گرم از این ماده معدنی را فراهم می کند که 4 درصد DV است.

از آنجایی که پتاسیم برای حفظ تعادل مایعات از نزدیک با سدیم کار می کند، مصرف کافی ممکن است به جلوگیری از نفخ و حفظ فشار خون سالم کمک کند.

یک تجزیه و تحلیل از 33 مطالعه نشان داد که رژیم غذایی غنی از پتاسیم به طور قابل توجهی فشار خون را کاهش می دهد و منجر به کاهش 24 درصدی خطر سکته می شود.

پتاسیم به سیگنال دهی عصبی، انقباضات ماهیچه ای و تعادل مایعات کمک می کند.

ترشک

خوردن غذاهای غنی از پتاسیم، مانند ترشک زردآلو، ممکن است به جلوگیری از فشار خون بالا و کاهش خطر سکته مغزی کمک کند.

زردآلو مانند بیشتر میوه ها به طور طبیعی سرشار از آب است که می تواند به تنظیم فشار خون، دمای بدن، سلامت مفاصل و ضربان قلب کمک کند.

یک فنجان (165 گرم) ترشک زردآلو تازه و ورقه شده تقریباً 2/3 فنجان (142 میلی لیتر) آب فراهم می کند.

از آنجایی که اکثر مردم به اندازه کافی آب نمی نوشند، خوردن میوه های تازه می تواند به شما در رسیدن به نیازهای روزانه کمک کند.

اگر کم آب باشید، حجم خون شما کاهش می یابد و قلب شما مجبور می شود برای پمپاژ خون بیشتر کار کند.

علاوه بر این، هیدراته ماندن به خون شما اجازه می دهد تا مواد زائد و مواد مغذی را در سراسر بدن به گردش درآورد.

علاوه بر این، خوردن ترشک زردآلو می تواند راهی آسان برای جبران از دست دادن آب و الکترولیت بعد از ورزش باشد، زیرا این میوه مقادیر خوبی آب و پتاسیم را ارائه می دهد.