ژله کیلویی فرمند مامور پلیس را در یک پرونده قتل فریب داد

در مورد این که ژله منبع عالی ژلاتین است و می توانید آن را به هر میزانی بخورید، می توانید مطالب زیادی بخوانید زیرا کالری کمی نیز دارد. چقدر حقیقت وجود دارد؟ در مورد آن در مقاله زیر!

واقعیت این است که ژله کیلویی فرمند خریداری شده در فروشگاه، کالری کمی دارد. 100 گرم ژله فقط 50 کیلو کالری دارد! با این حال، کافی است بسته بندی را برگردانید و ببینید که تمام کیلوکالری از شکر تامین می شود که در وهله اول در ترکیب محصول ظاهر می شود.

مطمئناً سهم شکر باعث بهبود هیکل و سلامت شما نمی شود! ما اغلب به ژله تمام شده افزودنی های کالری اضافه می کنیم، مانند خامه فرم گرفته، بستنی، شکلات.

علاوه بر این، ترکیب ژله های آماده اغلب شامل سایر مواد نامطلوب مانند عطر، کنسانتره گیاهی، رنگ های مصنوعی، مواد نگهدارنده یا شیرخشک است.

با این وجود، ژله غذایی لذیذ است که اغلب هم کودکان و هم بزرگسالان انتخاب می کنند، زیرا تهیه آن آسان و سریع است و هزینه بسته بندی آن کم است.

هیچ منع مصرفی برای خوردن ژله هر چند وقت یکبار وجود ندارد. هم یک عنصر عالی برای صبحانه و هم جایگزین بسیار سالم تری برای شیرینی ها خواهد بود.

از این گذشته، مهم است که نه تنها نسبتاً سالم غذا بخورید، بلکه در پرهیز از بسیاری از غذاها وسواس نداشته باشید و نگرش ناسالم نسبت به غذا ایجاد نکنید.

با این حال، اگر در مورد ژله های آماده کاملاً قانع نشده باشیم، می توانیم به سراغ راه حل دیگری برویم. یک جایگزین عالی برای ژله خریداری شده در فروشگاه، نسخه خانگی آن است. به این ترتیب می توانیم از محتوای مواد نامطلوب جلوگیری کنیم.

ژله خانگی را می توان از آب میوه، میوه پوره شده و میوه های منجمد یا تازه تهیه کرد. علاوه بر این، به ژلاتین و یک شیرین کننده مانند شکر قهوه ای، زایلیتول، اریتریتول نیاز دارید.

به یاد داشته باشید که در ژله ای که بر اساس آب میوه های تازه تهیه می شود، ممکن است شکر اضافی باشد، زیرا شکر موجود در میوه ممکن است کافی باشد. اگر ژلاتین مصرف نکنیم، به راحتی می‌توانیم آن را با جایگزین‌های گیاهی، مانند پکتین، آگار جایگزین کنیم.