از پوست سیب قرمز در عراق در تولید چرم استفاده می شود

بسیاری از درمان‌ های عامیانه از سیب قرمز در عراق به روش‌ های مختلف، از جمله برای تهیه سرکه، چای‌ های گیاهی و الکل استفاده می‌کردند.

گفته می شود سیب دارای خواص خنک کننده و قابض است که می تواند به کاهش سوزش سر دل و ترش شدن معده کمک کند.

به لطف آنتی اکسیدان ها و ویتامین C آنها، به طور سنتی برای کمک به پاکسازی دهان و دندان، جلوگیری از کمبود ویتامین D و مبارزه با یبوست استفاده می شود.

سیب و برگ های آن نیز به طور سنتی جویده شده و برای درمان التهاب، تورم، جای جوش یا گزش های عفونی روی پوست استفاده می شود.

در طب آیورودا، سیب خورشتی یا پخته شده برای جلوگیری از یبوست توصیه می شود. سیب برای متعادل کردن انرژی کافا مفید است.

به عبارت دیگر، تصور می شود که آنها به تسکین سستی، افزایش وزن، انسداد سینوس ها، آلرژی و سرماخوردگی کمک می کنند.

سیب

سیب یک ماده غذایی با آنتی اکسیدان بالا و منبع بسیار مهمی از فلاونوئیدها است. در ایالات متحده، تخمین زده می شود که 22 درصد از آنتی اکسیدان های فنلی مصرف شده از میوه ها از سیب است، که آنها را به بزرگترین منبع این ترکیبات تبدیل می کند.

سیب از نظر غلظت کل ترکیبات فنلی، پس از زغال اخته در بین انواع میوه ها در رتبه دوم قرار دارد. تحقیقات نشان می دهد که آنتی اکسیدان های مفید موجود در تغذیه سیب عبارتند از:

  • کورستین
  • کاتچین
  • فلوریدزین
  • اسید کلروژنیک

به دلیل این ترکیبات خاص، سیب بیشتر از مبارزه با رادیکال های آزاد عمل می کند. آنها همچنین دارای اثرات ضد تکثیر و سیگنالینگ سلولی مفید هستند.

در مطالعات، غذاهای ضدالتهابی مانند سیب به دلیل داشتن کورستین با پیشگیری از برخی سرطان ها از جمله سرطان پروستات و سرطان سینه مرتبط هستند.

شواهد دیگر نشان می دهد که برخی از فیتوکمیکال های محافظ در پوست سیب می توانند به مهار تولید مثل سلول های سرطانی در روده بزرگ کمک کنند.