بازار فروش انواع کیک شیرین عسل

شرکت شیرین عسل از بزرگترین تولیدکنندگان انواع محصولات غذایی در ایران است که با تولید انواع کیک و بیسکوییت توانسته است سهم بزرگی از بازار فروش این محصولات را به دست آورد.
اگرچه محصولات غذایی متنوعی توسط شرکت های مختلف تولیدی در بازار ایران عرضه می گردد و هر کدام از آنها جایگاه ویژه ای در بازار ایران دارند اما هیچ کدام از این محصولات به میزان و حجم فروش انواع کیک های خوشمزه نمی رسند زیرا این محصول آردی علاوه بر اینکه طعم و مزه بسیار عالی و خوشمزه ای دارد و توانسته است توجه مشتریان و مصرف کنندگان محصولات غذایی صنعتی را به خود جلب نماید، دارای ارزش غذایی بسیار زیادی بوده و از این جهت می توان آن را به عنوان یک میان وعده کامل مصرف نمود و یا برای تغذیه کودکان و نوجوانان در مدارس و دبستان ها استفاده نمود.

استفاده از کیک برای تغذیه کودکان و نوجوانان

بدون شک استفاده از کیک های خوشمزه و شیرین می تواند گرسنگی کودکان و نوجوانان را در مدارس برطرف سازد زیرا آنها به علت فعالیت مداوم و فراوان در مدرسه به سرعت گرسنه شده و انرژی بدن انان تخلیه می شود لذا نیاز به مواد غذایی شیرین و خوشمزه ایست که بتواند ضمن تامین انرژی و مواد مغذی و مورد نیاز بدن کودکان و نوجوانان، طعم دلپذیر و مناسبی در ذائقه آنان ایجاد نماید.

کیک شیرین عسل

شیرین عسل تولیدکننده بزرگ انواع کیک های آردی

شرکت شیرین عسل از شرکت های معتبر و فعال در صنعت غذایی کشور ما است که به تولید کیک های خوشمزه و لذیذ در شکلها و طرح های گوناگون مشهور شده است. این شرکت بزرگ که در شهر تبریز تاسیس شده و هم اکنون نیز در این شهر فعالیت صنعتی دارد در عرصه تولید کیک صنعتی با طعم های گوناگون پیشرو می باشد.
منبع: فروشگاه سوغات ایران