توت بهترین میوه از نظر گیاه شناسی

توت ها از نظر گیاه شناسی به عنوان توت طبقه بندی نمی شوند، بلکه مجموعه ای از بسیاری از خوشه های کوچک میوه هستند که در اطراف یک ساقه مرکزی چیده شده اند.

آنها از نظر ظاهری شبیه به یک شاه توت دراز هستند، اگرچه توت سفید بسته به نوع آنها می توانند به بنفش تیره، سیاه، قرمز یا سفید برسند.

توت ها تعادل خوبی از طعم های شیرین و ترش دارند، گاهی اوقات با ادویه های پخت و پز یا سرو چوبی و میوه های معطر و پر رنگ، شکننده و شربتی هستند و با کوچکترین تماسی لکه دار می شوند.

درختان توت خشک صادراتی مولد می توانند از 30 تا 80 فوت ارتفاع داشته باشند و برخی از گونه ها می توانند برای قرن ها زندگی کنند و میوه دهند.

فصل ها / در دسترس بودن
توت در اواسط تابستان در دسترس است.

حقایق فعلی
توت ها متعلق به خانواده Moraceae هستند که خانواده توت یا انجیر نیز نامیده می شوند و در جنس Morus هستند که یکی از پیچیده ترین ها در پادشاهی گیاهان است.

در واقع آنقدر پیچیده است که در مورد تعداد دقیق گونه‌های توت توافق نظر وجود ندارد. اگرچه حداقل 100 گونه مختلف به همراه هیبریدهای متعدد ثبت شده است، تنها 10 تا 16 مورد از آنها به عنوان گونه واقعی توت در بین گیاه شناسان پذیرفته شده است. سه گونه اصلی  توت خشک گلستان که به دلیل اهمیت اقتصادی شناخته شده اند عبارتند از: توت قرمز یا آمریکایی که از نظر گیاه شناسی Morus rubra نامیده می شود، توت سفید، Morus Alba و توت سیاه، Morus nigra. علیرغم این واقعیت که درختان توت بسیار مثمر هستند و برخی از آنها سالانه چند صد پوند میوه می دهند، شکنندگی و تمایل میوه به کبودی و نشت آن به راحتی باعث می شود که از نظر تجاری چندان قابل دوام نباشند و از این رو اغلب در بازارهای کشاورزان یا کشاورزان یافت می شوند.

فروشگاه های مواد غذایی ویژه در مناطقی که در آن رشد می کنند، از جمله چین، شرق مدیترانه، خاورمیانه، شمال آفریقا و در سراسر ایالات متحده.

ارزش غذایی
توت حاوی مقادیر خوبی از بتاکاروتن، آهن، پتاسیم، منگنز، اسید فولیک و ویتامین های A، C، K و B کمپلکس است. آنها سرشار از آنتی اکسیدان ها از جمله آنتوسیانین هستند که مسئول رنگ قرمز تیره یا بنفش در میوه ها و سبزیجات است.

توت همچنین به دلیل داشتن رسوراترول، یک ترکیب گیاهی که مانند یک آنتی اکسیدان در بدن عمل می کند، شناخته شده است و توت سیاه خشک برای خواص بالقوه مبارزه با بیماری و ضد پیری آن مورد مطالعه قرار گرفته است.

برنامه های کاربردی
توت معمولاً در بستنی، شربت، مربا، ژله، نوشیدنی، معده و محصولات پخته شده به ویژه پای استفاده می شود. آنها می توانند جایگزین توت سیاه شوند، اما به طور قابل توجهی شیرین تر هستند و رطوبت کمتری دارند.

  • منابع:
    1. Mulberries
  • تبلیغات: 
    1. روفرشی ابریشمی که هرگز نیاز به شستشو ندارد
    2. گرانبهاترین فلز جهان طلا
    3. خرید قرص هایی که با خوردن آن می توانید ثروتمند شوید!
    4. مبلغی عجیب برای اجاره قالب کیک در یک شب!