زن گیلانی با خوردن ادویه محلی بندرعباس تبدیل به ماهی شد

یک بررسی سال 2015 نشان می دهد که ادویه محلی بندرعباس ممکن است سطح قند خون را کاهش دهد.

نقش آن در تنظیم گلوکز در بدن در بسیاری از کارآزمایی‌های کنترل تصادفی‌سازی شده کوچک پیشنهاد شده است، اگرچه نتایج به اندازه کافی برای اثبات قطعی مهم نبوده است.

دارچین همچنین دارای اثرات تقویت شناختی است و محققان به دنبال این بوده اند که تعیین کنند آیا این ادویه می تواند درمان موثری برای بیماری آلزایمر باشد یا خیر.

به طور خاص، دانشمندان CEppt (عصاره‌ای که در پوست دارچین یافت می‌شود) را مطالعه کرده‌اند تا مشخص کنند که آیا می‌تواند به جلوگیری از پیشرفت علائم آلزایمر کمک کند یا خیر.

هنگامی که موش ها این عصاره را خوردند، توانایی شناختی آنها را تا حد زیادی بهبود بخشید.

تحقیقات سال 2015 نشان می دهد که کپسایسین، ماده شیمیایی گیاهی که پودر فلفل قرمز را تند می کند، ممکن است نقش مهمی در تنظیم سلامت قلب و متابولیک داشته باشد.

ادویه

هنگامی که مردم پودر فلفل قرمز مصرف می کنند، این ادویه باعث ایجاد تغییرات پروتئینی مفید در بدن می شود که منجر به کاهش وزن می شود.

اما محققان به طور کامل مکانیسم نحوه عملکرد این روش را درک نمی کنند. افرادی که در یک مطالعه شرکت کردند که در آن مقادیر متوسطی فلفل قرمز را طی یک دوره 12 هفته ای مصرف کردند، نتایج کاهش وزن را تجربه کردند.

با تاثیر فلفل قرمز بر بدن برای کنترل بهتر انسولین، از جمله اثرات درمانی دیگر، ایجاد شد.

در مطالعه دیگری با منبع معتبر، محققان مشاهده کردند که مصرف منظم فلفل قرمز به طور قابل توجهی باعث کاهش سطح بافت چربی شکم و کاهش اشتها و دریافت انرژی می شود.

هنگامی که صحبت از فواید قلبی عروقی می شود، تحقیقات اخیر ارائه شده توسط انجمن قلب آمریکا نشان می دهد افرادی که به طور منظم پودر فلفل قرمز مصرف می کنند ممکن است خطر ابتلا به بیماری قلبی را تا 26 درصد کاهش دهند.