شرکت تولیدی کیک درویش

شرکت بزرگ صنایع غذایی درویش در کدام منطقه از کشور عزیزمان قرار دارد؟ آیا این شرکت تولیدی صرفا به تولید انواع کیک می پردازد و یا محصولات غذایی دیگری را نیز تولید می نماید؟

جناب آقای صفر قنبری درویش بقال یکی از مشهورترین شهروندان ایران در صنعت به ویژه صنعت تولید محصولات غذایی می باشد زیرا ایشان در سال 1355 هجری قمری قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اقدام به تاسیس واحد تولیدی کوچکی در نزدیکی های شهر تبریز (حدود 7 کیلومتر با تبریز فاصله دارد) کردند که در ابتدا این کارگاه کوچک مکانی برای تولید انواع کیک های سنتی با کیفیت و خوشمزه بود.

به تدریج با توجه به کیفیت مناسب کیک های تولیدی این کارگاه کوچک و همچنین طعم و مزه بازار پسند محصولات تولیدی، استقبال مردم تبریز و سایر شهرهای اطراف (که تولیدات کیک این کارگاه به آنجا عرضه می شد) از محصولات کیک سنتی افزایش یافت لذا جناب آقای درویش به تاسیس شرکت سهند در سال 1364 اقدام کردند و هدف ایشان از راه اندازی این شرکت تولیدی انواع کیک نیز پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان محصولات تولید شده بود.

شرکت تولیدکننده کیک لایه ای درویش

پیشرفت های شرکت تولیدی سهند همواره ادامه داشت تا اینکه با حضور فرزندان جناب آقای قنبری در مدیریت این شرکت، یک واحد تولیدی جدید در 23 کیلومتری تبریز تاسیس شد که نام آن را صنایع غذایی درویش نهادند. این شرکت تازه تاسیس نیز کار خود را با تولید انواع کیک لایه ای آغاز کرد و به تدریج بر کمیت و کیفیت محصولات تولیدی خود افزود و در حال حاضر نیز محصولات کیک متنوع و خوشمزه ای در صنایع غذایی درویش تولید می شود و علاوه بر انواع کیک دیگر محصولات آردی نطیر ویفر و بیسکوییت نیز در سبد تولیدی این شرکت قرار دارد.