مردی از سرامیک مرمر کف در ساخت پنجره استفاده کرده است

امروزه صاحبان خانه دوست دارند زیبایی شناسی را در همه چیز در خانه، از جمله سرامیک مرمر کف، ادغام کنند.

هنگام جستجو برای نوع مناسب کفپوش، کاشی‌ها زیبایی، عملکرد و دوام ماندگاری را ارائه می‌دهند و مزایای زیادی نسبت به سایر جایگزین‌های کف دارند.

پس از نصب، آنها به راحتی تمیز می شوند، طول عمر بیشتری نسبت به انواع دیگر کفپوش ها دارند و نیازی به نگهداری حرفه ای اضافی ندارند.

در نتیجه، کاشی‌های کف دیگر محدود به «مناطق مرطوب» مانند حمام نیستند. مردم در حال ادغام این پوشش ها در اکثر اتاق های دیگر خانه های خود هستند.

با این حال، هنگامی که به دنبال خرید کاشی به طور خاص برای کف هستید، مطمئن شوید که در نهایت کاشی‌هایی که به دیوار تعلق دارند، نخواهید داشت.

شما باید از برخی ویژگی های اصلی که کاشی های کف را از کاشی های دیواری متمایز می کند آگاه باشید.

سرامیک

برخلاف کاشی های دیواری بسیار نرم، کاشی های کف باید دارای درجه COF 0.5 یا بیشتر باشند تا سطح مناسبی از اصطکاک را برای راه رفتن حفظ کنند.

به طور مشابه، کاشی های کف معمولاً دارای ظرفیت جذب آب 3٪ هستند، بسیار کمتر از کاشی های دیوار، که می تواند تا 10٪ افزایش یابد.

با حفاری عمیق‌تر در کاشی‌های کف، متوجه می‌شویم که انواع مختلفی از مواد مختلف مانند خاک رس، فلز، کوارتز، سنگ و ترازو ساخته شده‌اند.

هر یک از این انواع دارای ویژگی هایی هستند که به ماهیت استفاده، سبک، اندازه و فضای موجود برای کاشی کاری می پردازند.

کاشی و سرامیک یکی از پرطرفدارترین کاشی هایی است که از مواد رسی تولید می شود. آنها استخراج می شوند، آماده می شوند و سپس برای استفاده قالب گیری می شوند.

شما از توانایی آنها در تکمیل تقریباً هر دکوراسیون داخلی که تحسین می کنید تحت تأثیر قرار خواهید گرفت.

از مهم ترین ویژگی های کاشی و سرامیک می توان به طول عمر طولانی، کاربرد همه جانبه و مقاومت بالای آنها در برابر خراش و سایش اشاره کرد.