کاشی زمرد بافق خانه ی رونالدو مجهز به سیستم دزدگیر است

کاشی‌ هایی مانند کاشی زمرد بافق به شما فرصتی می‌ دهند که ماهیچه‌ های خلاق خود را منعطف کنید زیرا در اندازه‌ها، شکل‌ها، رنگ‌ها، سبک‌ها و متریال‌های بسیار متفاوتی هستند.

آنها می توانند چینی، سرامیک، سنگ طبیعی، شیشه و حتی فلز یا آینه باشند.

کفپوش کاشی موزائیک شکل منحصر به فردی از آثار هنری با کاربردهای بسیاری مانند کفپوش آشپزخانه، پوشش پشتی حمام، روکش استخر است.

این یکی دیگر از انواع کاشی های سنگ طبیعی است. اگر می‌خواهید به سبک روستایی با رنگ‌ها، سایه‌ها و تنوع طبیعی دست یابید، کاشی‌های آهکی را انتخاب کنید.

این کاشی‌ها ظاهری طبیعی ارائه می‌کنند که یادآور طراحی و معماری باستانی است. سنگ آهک بادوام اما نرم است و شکل دادن و برش آن را برای مکان ها و الگوهای خاص آسان تر می کند.

به یاد داشته باشید که کاشی سنگ آهک یک سنگ متخلخل است و برای اطمینان از نتایج طولانی مدت باید به درستی مهر و موم شود.

کاشی

در غیر این صورت کاشی های آهکی به راحتی ترک می خورند و حکاکی می شوند. همچنین، تمیز کردن سنگ آهک می تواند دردسرساز باشد.

اگر می خواهید از خراب شدن کاشی ها جلوگیری کنید، از مواد پاک کننده با pH خنثی استفاده کنید و از محصولات مبتنی بر سرکه یا مرکبات اجتناب کنید.

همانطور که گفته شد، ظاهر درجه یک و تنوع رنگ می تواند آن را به گزینه ای عالی برای آشپزخانه تبدیل کند.

مانند سنگ آهک، کاشی های تراورتن زیبایی طبیعی و متمایز ارائه می دهند. پالت ملایم و آرام رنگ‌های خنثی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

از خاکستری گرفته تا بژ و قهوهای مایل به زرد، سطح آن طراحی زیبا و منحصر به فردی را ایجاد می کند.

مانند سایر انواع کاشی های سنگ طبیعی، این نوع کاشی نیز تحت تاثیر کشش، آب و لکه قرار می گیرد. نیاز به نگهداری اضافی و تمیز کردن منظم دارد.